جلسه مدیران مالی ۴ باشگاه لیگ برتری با مدیران سازمان لیگ
مدیران امور مالی ۴ باشگاه لیگ برتری امروز در سازمان لیگ حاضر شدند و گزارش مالی باشگاه خود را دریافت کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سیدمصطفی احمدی مدیرمالی باشگاه استقلال، احسان اسدی مدیرمالی باشگاه آلومینیوم اراک، محمدمصطفی محمدی مدیر مالی باشگاه مس رفسنجان و سیدناصر محزون مدیر مالی باشگاه فجرسپاسی در سازمان لیگ حاضر شدند و در نشستی مشترک با صادق درودگر مدیر امور تبلیغات و رضا شکاری خزانهدار سازمان لیگ ضمن دریافت گزارش مالی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مربوط به باشگاه خود، در مورد نحوه درآمدها و چگونگی تقسیم آن بین باشگاه ها نیز گفت و گو شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیران ۱۲ باشگاه لیگ برتری دیگر نیز به ترتیب در روزهای آینده در این نشست حاضر خواهند شد و گزارش های مالی باشگاه های خود را دریافت خواهند کرد.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه