نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان:

حضور رئیس جمهور در میان مردم کار شایسته و درستی است

حضور رئیس جمهور در میان مردم کار شایسته و درستی است
بیاتی گفت: یکی از شاخص های مهم مدیریتی در تمامی دستگاه ها، حضور مدیران در بین عموم مردم است و اینکه شاهدیم رئیس جمهور دولت سیزدهم در سفرهای استانی به میان مردم رفته و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا می شود کار شایسته و درستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیاتی نماینده تفرش آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم در گفتگو با دیار آفتاب، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و دیدار چهره به چهره با مردم، گفت: یکی از شاخص های مهم مدیریتی در تمامی دستگاه ها، حضور مدیران در بین عموم مردم است و اینکه شاهدیم رئیس جمهور دولت سیزدهم در سفرهای استانی به میان مردم رفته و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا می شود کار شایسته و درستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: صرف رفتن میان مردم و شناسایی مشکلات کفایت نمی کند و بایستی حل مشکلات در اولویت دولتمردان باشد به طوری که بعد از رفتن به شهر یا استان، بایستی نتیجه این سفر برای مردم ملموس و قابل مشاهده باشد.

بیاتی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که کشور با آن مواجه است عدم تخصیص اعتبار برای برخی از پروژه های استانی و ملی است به طوری که تعداد قابل توجهی از آنها تعطیل شده یا نیمه کاره مانده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم که گرانی و تورم در بسیاری از کالاهای مصرفی با شیب افزایشی رو به رو است و فشار زیادی به مردم وارد می کند که نیاز است تا دولت اولویت نخست خود را برای برطرف یا کنترل کردن این فشارهای اقتصادی بگذارد.

نماینده تفرش آشتیان و فراهان اضافه کرد: قیمت خودرو، نهاده های دامی، مواد پروتئینی و ... در حال افزایش است و مردم اذیت می شوند. لذا لازم است علاوه بر حضور در میان مردم، بازار هم کنترل شود تا نتیجه حضور مسئولین در کف جامعه برای مردم ملموس باشد.

انتهای پیام/

,

وی افزود: صرف رفتن میان مردم و شناسایی مشکلات کفایت نمی کند و بایستی حل مشکلات در اولویت دولتمردان باشد به طوری که بعد از رفتن به شهر یا استان، بایستی نتیجه این سفر برای مردم ملموس و قابل مشاهده باشد.

,

بیاتی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که کشور با آن مواجه است عدم تخصیص اعتبار برای برخی از پروژه های استانی و ملی است به طوری که تعداد قابل توجهی از آنها تعطیل شده یا نیمه کاره مانده است.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم که گرانی و تورم در بسیاری از کالاهای مصرفی با شیب افزایشی رو به رو است و فشار زیادی به مردم وارد می کند که نیاز است تا دولت اولویت نخست خود را برای برطرف یا کنترل کردن این فشارهای اقتصادی بگذارد.

,

نماینده تفرش آشتیان و فراهان اضافه کرد: قیمت خودرو، نهاده های دامی، مواد پروتئینی و ... در حال افزایش است و مردم اذیت می شوند. لذا لازم است علاوه بر حضور در میان مردم، بازار هم کنترل شود تا نتیجه حضور مسئولین در کف جامعه برای مردم ملموس باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه