لیگ برتر تنیس بانوان| تعیین تیمهای فینالیست رقابتها/ جدال برای جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی
تکلیف تیم های راه یافته به دیدار پایانی رقابت های لیگ تنیس بانوان مشخص شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ تنیس بانوان بین تیم های هیات تنیس فارس - پندار سیرجان و یر به یر - رز اسپرت برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نخستین دیدار این مرحله تیم هیات تنیس فارس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پندار سیرجان به برتری رسید. در دیدار بخش انفرادی آرسیا سبزه زار با نتیجه (۱-۶ و ۵-۷) مقابل میترا ابراهیمی را شکست داد و نسترن چوبیه با نتیجه (۶-۷ و ۵-۷) هانا سلطانی را برد.
,
در دیگر دیدار نیمه نهایی و در بخش انفرادی نخست ، مهرانه ظهوریان با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) مقابل رومینا زینالی را از پیش رو برداشت، در دومین مسابقه ماندگار فرزامی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) نیلی عطفی را برد تا تکلیف این دیدار در بازی دونفره مشخص شود.
,
در دیدار بخش دونفره رومینا زینالی - ماندگار فرزامی از تیم یر ب یر با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) مقابل زوج نیلی عطفی - مهرانه ظهوریان از تیم رز اسپرت به پیروزی برسد تا یر به یر به عنوان دومین تیم راهی فینال شود.
,
به این ترتیب این مسابقات فردا با انجام دیدار پایانی مابین یر به یر و هیات تنیس فارس به پایان می رسد.
,
در این دوره از رقابت ها ۲۵ تیم از استان های تهران ، البز ، اصفهان ، بوشهر ، خراسان جنوبی، خوزستان ، فار ، قم ، کرمان و گیلان حضور داشتند.
,
سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و به تیم های برتر این دوره از مسابقات مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی اهدا می شود.
,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه