اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران:

فتنه ۸۸ به مراتب خطرناک‌تر از جنگ بود/می خواستند داعش را در ایران بوجود بیاوند ولی بسیجیان اهل سنت نگذاشتند

فتنه ۸۸ به مراتب خطرناک‌تر از جنگ بود/می خواستند داعش را در ایران بوجود بیاوند ولی بسیجیان اهل سنت نگذاشتند
سرلشکر جعفری گفت: در فتنه ۸۸ مردم قدر ولایت فقیه را نسبت به گذشته بیشتر دانستند و به حرف تاریخی امام (ره) رسیدندکه مردم باید همواره پشت ولی فقیه خود باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا   به نقل از " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا " ،سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ شکوه مقاومت در کرمان ضمن تبریک به همه بسیجیان و دلاورمردان استان کرمان به مناسبت هفته بسیج گفت : هفته بسیج و ۵ آذر سالگرد صدور تاریخی حضرت امام (ره) است .

, شبکه اطلاع رسانی دانا   به نقل از " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ",

وی افزود :  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  مشخص کرد که دشمن اصلی این مردم آمریکا است و حضرت امام (ره) به این نتیجه رسیدند که باید آمادگی دفاعی مردم ایران به صورت کامل و مستقل انجام گیرد که در مقابل نظام سلطه و آمریکا بتواند مقاومت کند.

,

جعفری با بیان اینکه هنوز یکسال از  تشکیل بسیج ۲۰میلیونی سال ۵۸ نمی گذشت ، بیان کرد :  جنگ را به ما تحمیل کردند.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود :  این پیش بینی و دور اندیشی امام (ره) را می رساند که چگونه با رهبری پیامبر گونه خود این انقلاب را به سر رساند و پیش بینی هایی لازم را کردند.

,

وی با بیان اینکه بسیج نعمت بزرگی بود که با تایید آن کشور جمهوری اسلامی ایران تضمین شد، عنوان کرد: در برابر تمام توطئه‌ها و ناامنی‌های دشمن و همچنین عرصه‌های داخلی و مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … بسیج حضور فعال و گسترده‌ای دارد .

,

جعفری خاطر نشان کرد : در شروع جنگ تحمیلی محاسبه دشمن این بود که کمتر از یک هفته می تواند خوزستان را تصرف کنند و با فشار جلوی صدور نظام انقلاب اسلامی را بگیرند.

,

وی ادامه داد : محاسبه دشمن بدون در نظر گرفتن توان مردمی محاسبه ای درست بود اما غافل از این بودند که مردم ایران مردمی مومن . مبارز و پاسخ دهنده به هر تجاوزی هستند و تشکیل بسیج ۲۰میلیونی  محاسبات آنها را به کلی به هم ریخت.

,

جعفری با بیان اینکه رزمندگان انقلابی ما نمی توانستند حضور دشمن را در خاک ایران تحمل کنند گفت : در اوایل جنگ مردم از هر استانی گروه گروه به جنگ  رفتند و جلوی دشمن ایستادند.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : در سال ۶۰ با فرار بنی صدر رئیس جمهور خائن آن وقت  عملیات های موفقی با همکاری سپاه و ارتش انجام شد و اولین عملیات هم عملیات حصر آبادان بود.

,

وی ادامه داد : عملیات طریق القدس در ۸ آذر سال ۶۰ با هدف آزاد سازی سوسنگرد انجام شد و اولین عملیاتی بود که ما به مرز ایران رسیدیم.

,

جعفری با اشاره به اینکه این معجزه بود که ایران توانست تنها و تنها مقابل همه کشورهای استکباری حضور پیدا کند افزود : ملت ایران در عملیات ها مختلف شرکت کردند و دشمن را به عقب کشانند و باعث شدند که صدام درخواست آتش بس از ایران کند.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سوال هم مطرح کرد : چرا امروز برای حل مسائل و مشکلات کشور از این تجربه و درس بزرگ عبرت نمی گیریم و برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی به سمت مردم و بازی بردن مردم نمی رویم؟

,

وی اذعان کرد : بسیج و بسیجی در کشور ما یک معجزه الهی است که بسیاری از کشورهای دیگر پس از جنگ خواستار این تجربهدر کشور خود بودند اما نمی دانستند که این حرکت بستگی به ایمان و اعتقاد مردم دارد و برگرفته از فرهنگ و باور دینی است.

,

جعفری با بیان اینکه بسیجی بدون هدایت رهبری و ولایت معنا ندارد تصریح کرد : حرکت بسیجی و مقاومت اسلامی با هدایت و رهبری دینی که همان جایگاه ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی است به نتیجه می رسد.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : توسعه تفکر مقاومت و ایستادگی دستاورد مهم انقلاب اسلامی است که امروز در جهان در حال گسترش است .

,

وی اظهار کرد : همه تحولات عظیمی که در منطقه رخ داده است  را قبول ندارند و برداشت نمی کنند ،یکی از مشکلات ما هم همین است که این تحولات منطقه به خوبی درک و عمل نمی شود.

,

جعفری  با اشاره به اینکه توجه به دستاوردهای خود مسئله مهمی است عنوان کرد : یکی از مشکلات اصلی ما  توجه نکردن به مولف های اصلی خود است ، جبهه اصلی اسرائیل برای براندازی نظام اسلامی  تلاش می کند و به اهداف خود نمی رسد و این به خاطر دید و فکر جدیدی است که از انقلاب اسلامی ایجاد شده است و مانع تحقق فکر نظام سلطه است .

,

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : شعار اصلی انقلاب اسلامی ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار است و متاسفانه امروزبین شعار اصلی نظام جمهوری اسلامی و زیر بار زور نرفتن و تحریم هایی که در کشور ماست مقایسه صورت می گیرد .

,

وی افزود : مردم ایران می دانند که این همه تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان بر ملت ما به خاطر ایستادگی مردم بر روی شعارهای اصلی آنها که همان نپذیرفتن نظام سلطه است.

,

جعفری تصریح کرد : عزت و سربلندی و عشق و دلدادگی که ملت های دیگر به جمهوری اسلامی دارند به خاطر ایستادگی مقابل دشمنان است مسئله کمی نیست .

,

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد : مردم ما با پیروی از امام حسین (ع) و به هر قیمتی مقابل زورگویی نظام سلطه ایستادگی کرده اند و هر چه هزینه لازم باشد مردم ما پرداخت خواهند کرد .

,

وی در رابطه با تحریم های اعمال شده بر ملت ایران تصریح کرد : در صدر اسلام نیز  پیامبر و اصحاب در شبه ابی طالب محاصره بودند و تحریم شده بودند و آن تحریم کجا و این تحریم ها کجا؟

,

جعفری افزود : امروز با هدایت و رهبری امام خامنه ای مسائل جلو می روند و مردم ما پای این صحنه ها هستند و با عزت و اقتدار نظام  اسلامی  پای این معامله ایستاده اند ،اصل انقلاب اسلامی ما در ایستادگی مقابل نظام استکبار است.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران در رابطه با فتنه ۸۸ گفت : این فتنه  خطر بسیار بزرگی بود که مردم ما با بصیرت ، ایمان و هوشمندی مقابل این فتنه ایستادند و نتیجه پیام ایستادگی مردم ما  ۹ دی  مشخص شد

,

وی افزود : در فتنه ۸۸  مردم قدر ولایت فقیه را نسبت به گذشته بیشتر دانستند و به حرف تاریخی امام (ره) رسیدندکه مردم باید همواره پشت ولی فقیه خود باشند.

,

جعفری تاکید کرد : امروز برای رفع مشکلات اقتصادی  باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم و در حل مشکلات اقتصادی ،فرهنگی ،امر به معروف و نهی از منکر از مردم کمک بگیریم .

,

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد :  امنیت امروز حاکم در کشور به خاطر بسیج و مردم همیشه در صحنه است،و با وجود اینکه دشمن از هر نقطه ضعف و آسیب ما برای ایجاد نامنی استفاده میکند ، ایران امروز به برکت نظام اسلامی در امنیت کامل به سر می برد .

,

وی افزود : حضور گسترده مردم در همه عرصه ها یکی از برکات بسیج و بسیجی است که البته مدیریت درست و اعتماد به همین مردم باعث ایجاد امنیت در جنوب شرق کشور شد.

,
وی با اشاره به اینکه امروز این انقلاب راه طولانی در پیش دارد افزود: باید تلاش کرد  تا پرچمی را که از سلام بلند شده است به دست صاحب اصلی آن که معلوم نیست چه مدت زمانی طول بکشد برسانیم و امروز شواهد و قرائن ظهور ایشان را در جهان می بینیم .
,
 
,
جعفری خاطر نشان کرد : امروز دل ملت عراق با ایران است ، دشمنان ما طرح ریزی کردند که  از اهل سنت که تفکر تکفیری دارند گروهی را درست کردند به نام داعش ولی همان طور که در جنگ نتیجه بر عکس شد قضیه داعش هم همینطور شده است و باعث شد تا دل های مردم عراق به سمت ایران و انقلاب جذب شود .
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ۵ مرحله برای انقلاب اسلامی ذکر کرده اندگفت :   مرحله اول آن پیروز ی بر طاغوت بود که محقق شد ، استقرار نظام اسلامی یکی دیگر از مراحل آن است ، که حضور شما بسیجیان در جنگ باعث شد این مرحله به وقوع بپیوند.
,
وی ادامه داد : دشمنان ما بعد از جنگ شبیخون فرهنگی را دامن زدند ، خوشبختانه از این مرحله نیز عبور کردیم ، اسلامی شدن دستگاه های نظام ، استقرار عدالت در جامعه ، رفع محرومیت نیز از موارد دیگری است که رهبری معظم ذکر کردند.
,
 
,
جعفری تصریح کرد : ما هنوز با تحقق این مسائل خیلی فاصله داریم که بدون حضور مردم هیچ کدام از آن هامحقق نخواهد شد و مسئولان نظام چه اجرایی و چه قانون گذار  باید بستر را برای مشارکت مردم در این زمینه ها فراهم آورند .
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان رشادت های سردار سلیمانی اظهار داشت : حاج قاسم سلیمانی که مردی از خطه شهید پرور کرمان است امروز خاری در چشم دشمنان ما شده است و این یکی از معجزات انقلاب اسلامی است ، وعده الهی است که اگر مردم دین خدا را یاری کنند خداهم آن ها را یاری خواهد کرد .
,
وی عنوان کرد : یکی از برکات موافقت رهبری در رابطه با مذاکرات هسته ای در یک ساله اخیر این بود که بخش قابل توجهی از مردم که به آمریکایی ها اعتماد داشتند به این نتیجه برسند که آمریکا قابل اعتماد نیست .
,
 
,
جعفری تصریح کرد : امروز با قاطعیت می توان گفت که درصد بالایی از مردم ما به این نتیجه رسیدند که رمز موفقیت ما ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن است  و ما خدا را شاکریم به خاطر نعمت بصیرت و هدایت و ملت انقلابی که در ایران داریم .
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود :  باید برای به ثمر رساندن نهایی این راه تلاش کرد و راه خود را از حوادث گذشته پیدا کنیم و بدانیم بسیجی در هر سنی چه نقشی دارد و باید چه چیزی را اجرا کند .
,
وی در پایان خاطر نشان کرد : به یاری خداوند هر روز شاهدیک پیروزی در گوشه کنار این جبهه اسلامی که فراتر از مرزهای ایران اسلامی است خواهیم بود و خدا رو شکر می کنیم بر همه نعمت های که به ما داده نعمت ولایت ، بصیرت ، مردم مومن و انقلابی و بصیر .
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه