اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد؛

کشف و ضبط بیش از ۸۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در خلیل آباد/ کشفیات مواد مخدر در خراسان رضوی ۱۰ درصد افزایش داشته است

کشف و ضبط بیش از ۸۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در خلیل آباد/ کشفیات مواد مخدر در خراسان رضوی ۱۰ درصد افزایش داشته است
سردار قربان زاده با بیان اینکه قاچاقچیان در انتقال بیش از ۸۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی ناکام بودند، گفت: ۸۸۳ کیلو و ۷۷۱ گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خلیل آباد کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ابراهیم قربان‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح توس با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان یکی از ماموریت های پلیس مواد مخدر استان است، اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس موادمخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی خلیل آباد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: یگان های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس شهرستان خلیل آباد با اشراف اطلاعاتی، خودرو سمند حامل موادمخدر را به همراه یک دستگاه خودرو ساینا که راه پاکن بود شناسایی و به رانندگان ۲ خودرو دستور ایست دادند که رانندگان با مشاهده ماموران از صحنه متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با سرعت عمل و قانون به کارگیری سلاح در نهایت هر ۲ خودرو سمند و ساینا را متوقف و در بازرسی از خودرو سمند ۸۸۳ کیلو و ۷۷۱ تریاک را کشف شد، خاطرنشان کرد: در این ماموریت ۲ متهم دستگیر و برای رسیدگی به پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی با تاکید بر اینکه با اقدامات اطلاعاتی، فنی و انتظامی در معابر ورودی و اصلی به کنترل خودروها اقدام می کنند و مواد مخدر کشف و نفراتی تحویل مقام قضایی می شوند، تصریح کرد: مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی است و برخی از آسیب ها نیز به نوعی نشأت گرفته از این پدیده خانمان سوز است.

قربان زاده با اشاره به اینکه یکی از ماموریت ها و اولویت های اصلی پلیس، مبارزه با مواد مخدر است که در سراسر کشور به آن پرداخته شده است و با شدت و جدیت با آن برخورد می شود، اذعان کرد: خانواده هایی هستند که امروز از این طریق آسیب دیده اند و باید بدانند که عوامل که در بروز این آسیب دخالت داشتند به سزای اعمال خود می رسند.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی کشف مواد مخدر را در سطح استان داشته ایم، عنوان کرد: ۳۰ تن انواع مخدر در طول سال جاری در سطح استان خراسان رضوی کشف می شود که بیش از ۹۰ درصد این کشفیات از مبادی سایر استان ها وارد خراسان رضوی شدند که در معابر ورودی استان شده است.

جانشین فرمانده استان خراسان رضوی همچنین در ادامه تشریح کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه