نظری و اسدپور رییس و نایب رییس کمیسیون مربیان فدراسیون تکواندو شدند

نظری و اسدپور رییس و نایب رییس کمیسیون مربیان فدراسیون تکواندو شدند
اولین جلسه کمیسیون مربیان فدراسیون تکواندو صبح امروز (چهارشنبه - 17 آذرماه) برگزار و حسینعلی نظری به عنوان رییس و فاطمه اسدپور به عنوان نایب رییس این کمیسیون انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه کمیسیون مربیان با حضور مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، محمدهادی جعفری نماینده وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شبیبی رییس کمیته قضایی، حسین قانونی بازرس فدراسیون و اعضاء امروز (چهارشنبه – 17 آذرماه) در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

انتخاب رییس، نایب رییس و نمایندگان کمیسیون در مجمع عمومی فدراسیون در دستور کار این جلسه قرار داشت.

,

حسینعلی نظری کاندید ریاست و  فاطمه اسدپور کاندید نایب رییسی کمیسیون مربیان بودند که در نهایت ‌نظری با 14 رای به عنوان رییس و اسدپور نیز با 14 رای به عنوان نایب رییس انتخاب شد.

,

حسینعلی نظری، مرتضی استکی، فریبرز عسکری، زهرا سروی، فاطمه اسدپور، مریم آذرمهر کاندیدای نمایندگان کمیسیون مربیان در مجمع عمومی فدراسیون بودند.

,

با رای گیری انجام شده نظری و عسکری هرکدام با 11 رای در گروه مردان و سروی و اسدپور به ترتیب با 12 و 11 رای در گروه زنان به عنوان نمایندگان کمیسیون مربیان در مجمع عمومی انتخاب شدند.

,

فریبرز عسکری، حسینعلی نظری، حافظ مهدوی، مرتضی استکی، محمدامین نامجو، محمدرضا زوار، ناصر باقری، وحید عبدالهی، پیام خانلرخانی، زهرا سروی، فاطمه اسدپور، مریم آذرمهر، مهرو کمرانی، اعظم درستی و فرانک نظریان اعضای کمیسیون مربیان فدراسیون را تشکیل می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه