سرپرست مرکز اورژانس تهران خبر داد؛

آماده باش اورژانس تهران در پی افزایش آلودگی هوا

آماده باش اورژانس تهران در پی افزایش آلودگی هوا
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران امروز ، ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین پر تردد شهر مستقر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران  امروز (چهارشنبه  ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰)، ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین پر تردد شهر مستقر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طبری این مناطق را میدان تجریش، میدان انقلاب، میدان امام خمینی و میدان راه آهن عنوان کرد. در این مناطق 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موبایل کلینیک مستقر است.
,
 
,
سرپرست مرکز اورژانس تهران توضیح داد: شهروندان باید در صورت احساس تنگی نفس ، دو بینی، سردرد، سرگیجه، تهوع و... به عوامل اورژانس مراجعه کنند تا به مشکل آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود، همچنین در صورت نیاز به خدمات بیشتر، عوامل اورژانس شهروندان را به مراکز درمانی انتقال می‌دهند.
,
 
,
طبری افزود: استقرارهای اورژانس از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۸ شب ادامه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه