سرمربیان فجر و آلومینیوم چه گفتند؟
کلانتری: تیمها از لحاظ فنی و اخلاقی روی ما حساب میکنند/ خطیبی: برای کسب ۳ امتیاز به مصاف فجرسپاسی میرویم
سرمربیان تیمهای فوتبال فجر و آلومینیوم پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیاصغر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار فجرسپاسی شیراز مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: کیفیت و شایستگی آلومینیوم با خطیبی، دستیارانش و بازیکنان این تیم مشخص است. فجرسپاسی با تیمهای خیلی خوبی بازی کرده و بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردهاند تا نام شهیدسپاسی ماندگار باشد. از لحاظ فنی و اخلاقی جزو تیمهایی بودهایم که اصول را رعایت کردهایم و روی ما حساب میکنند. هر زمان که از فجرسپاسی اسم میبرند، درباره خوبی و شایستگی فنی ما صحبت میشود و بازی روی زمین چمن صاف اراک میتواند باعث شود بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی از آب دربیاید که اصول جوانمردی آن در حد ایدهآل باشد. تلاش میکنیم بهترین بازی خود را ارائه کنیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان خطیبی شایستگی حضور در ردههای بالایی جدول لیگ برتر را دارند یا خیر، تصریح کرد: آلومینیوم شایسته حضور در رده سوم است و از دو یا سه تیم بالای جدول که هزینههای زیادی کردهاند، شایستگی بیشتری دارد. با توجه به تجربه مربیان تیم، شرایط مدیریتی حاکم بر آلومینیوم و مسائل مالی و زیرساختی، آلومینیوم تا روز آخر میتواند مدعی بماند.
,
سرمربی فجر سپاسی در مورد هدف این تیم در لیگ بیستویکم گفت: تا ذهن خود را قوی نکنیم، در هیچ عرصهای نمیتوانیم موفق باشیم. زمانی که فجر به لیگ برتر صعود کرد، ساختار لیگ برتر را در استان نداشت. در سال اول باید شرایطی باشد که برای چهار پنج سال آینده کارهای بزرگتر از بقا انجام دهیم. ما پس از هشت سال، آنهم با سختافزار فعلی به لیگ برتر آمدیم و امسال سال ثبات فجر است. جنگ نابرابری وجود دارد، اما بیشتر تلاش میکنیم تا ضعفهای دیگر را پوشش دهیم. باید ثبات را تا نیمفصل برقرار کنیم تا دغدغه سقوط نداشته باشیم و در آن صورت میتوانیم به بالای جدول فکر کنیم.
,
کلانتری درباره اختلاف میان سازمان لیگ و وزارت ورزش بر سر تبلیغات محیطی ورزشگاهها بیان کرد: اگر اختلاف به سمت پیشرفت فوتبال ما باشد، بحثها و حتی درگیریها خیلی خوب است، اما اگر بحثمان فقط نزاع و تلاشی برای به کرسی نشاندن حرفمان باشد، باعث اُفت ما در ورزش میشود.
,
وی در مورد اینکه جدول لیگ برتر دو دسته شده است و باشگاههای صنعتی برای قهرمانی رقابت میکنند، عنوان کرد: این به ما یک پیام میدهد. من خیلی خوشحالم که تیمهای صنعتی ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیارد تومان خرج میکنند و از این باشگاهها تشکر میکنم که این مبلغ را برای کیفیت دادن به فوتبال و شادی مردم خرج میکنند. نباید بگوییم چرا فلان تیم ۲۵۰ میلیارد تومان خرج کرده و بودجه ما ۲۰ میلیارد تومان است.
,
سرمربی فجرسپاسی شیراز در ادامه خاطرنشان کرد: تیمهایی که از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند، باید پیگیری کنند و به دنبال آوردن منابعی باشند که به فوتبال کمک میکند. کار باشگاههای صنعتی در این زمینه درست است. البته این دودستگی در همه لیگها وجود دارد و در اسپانیا و انگلیس چند تیم هستند که برای قهرمانی اروپا وارد مسابقات میشوند.
,
رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: در برنامهریزی که برای مسابقات انجام شده است، بازیها هر روز چهار پنج روز انجام میشوند. در کشور ما به خاطر مسافت شهرها، این برنامهریزی کار برای همه تیمها و ما سخت میکند و باعث میشود بعد از هر بازی فقط به یک ریکاوری خوب فکر کنیم. بعد از بازی قبل یک ریکاوری خوب و یک تمرین نسبی هم داشتیم و انشاءالله بتوانیم یک بازی خوب را شاهد باشیم و بعد از آنهم برای کسب سه امتیاز بازی تلاش کنیم.
وی درباره بازی با فجرسپاسی عنوان کرد: همه بازیها سخت است. لیگ را نگاه کنید، فاصله امتیازها کم است و فکر میکنم بازی فردا هم یک بازی است که برای هر دو تیم آسان نیست و امیدوارم که یک بازی خوب را شاهد باشیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سؤال که قرارداد بازیکنان تیمش به گونهای است که اگر با پیشنهاد باشگاههای دیگر مواجه شدند، آلومینیوم با مشکل مواجه نشود، گفت: خوشبختانه قرارداد بازیکنان ما اکثراً دو ساله است و مثل سال گذشته نیست و بابت این موضوع نگرانی نداریم و بازیکنان ما اکثراً قراردادشان دو ساله است و مشکلی نداریم. میتوانیم تیم را هم تقویت کنیم، ولی تا الان نیازی به این کار ندیدهایم و بازیکنان ما همه به خوبی کارشان را انجام دادند. تا الان که نیازی به تقویت تیم نیست.
خطیبی در واکنش به سطح کیفی پایین لیگ امسال عنوان کرد: یک مقدار از تیمها و مربیان محتاط کار میکنند و دنبال این هستند که نبازند. این موضوع یک مقدار کیفیت کار را پایین میآورد. من خوشحالم که تیمم فوتبال بازی میکند و همه تیمها جلوی ما دفاع میکنند و خیلی خوشحالم که تیمم فوتبال زیبایی به نمایش میگذارد. به هر حال ما چند تیم داریم که فوتبال زیبایی انجام میدهند، ولی برخی از مربیان هم به هر حال شیوه بازیشان است که قابل احترام است.
انتهای پیام/
رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: در برنامهریزی که برای مسابقات انجام شده است، بازیها هر روز چهار پنج روز انجام میشوند. در کشور ما به خاطر مسافت شهرها، این برنامهریزی کار برای همه تیمها و ما سخت میکند و باعث میشود بعد از هر بازی فقط به یک ریکاوری خوب فکر کنیم. بعد از بازی قبل یک ریکاوری خوب و یک تمرین نسبی هم داشتیم و انشاءالله بتوانیم یک بازی خوب را شاهد باشیم و بعد از آنهم برای کسب سه امتیاز بازی تلاش کنیم.
,
وی درباره بازی با فجرسپاسی عنوان کرد: همه بازیها سخت است. لیگ را نگاه کنید، فاصله امتیازها کم است و فکر میکنم بازی فردا هم یک بازی است که برای هر دو تیم آسان نیست و امیدوارم که یک بازی خوب را شاهد باشیم.
,
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سؤال که قرارداد بازیکنان تیمش به گونهای است که اگر با پیشنهاد باشگاههای دیگر مواجه شدند، آلومینیوم با مشکل مواجه نشود، گفت: خوشبختانه قرارداد بازیکنان ما اکثراً دو ساله است و مثل سال گذشته نیست و بابت این موضوع نگرانی نداریم و بازیکنان ما اکثراً قراردادشان دو ساله است و مشکلی نداریم. میتوانیم تیم را هم تقویت کنیم، ولی تا الان نیازی به این کار ندیدهایم و بازیکنان ما همه به خوبی کارشان را انجام دادند. تا الان که نیازی به تقویت تیم نیست.
,
خطیبی در واکنش به سطح کیفی پایین لیگ امسال عنوان کرد: یک مقدار از تیمها و مربیان محتاط کار میکنند و دنبال این هستند که نبازند. این موضوع یک مقدار کیفیت کار را پایین میآورد. من خوشحالم که تیمم فوتبال بازی میکند و همه تیمها جلوی ما دفاع میکنند و خیلی خوشحالم که تیمم فوتبال زیبایی به نمایش میگذارد. به هر حال ما چند تیم داریم که فوتبال زیبایی انجام میدهند، ولی برخی از مربیان هم به هر حال شیوه بازیشان است که قابل احترام است.
,
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه