همزمان با شب ولادت حضرت زینب(س)؛
معاون رئیس جمهور در امور بانوان از پرستاران بروجرد تجلیل کرد
به مناسبت روز پرستار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان از پرستاران بروجرد تجلیل کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، انسیه خزعلی در سفر به بروجرد با حضور در بیمارستان آیت اله بروجردی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از پرستاران با اهدای گل قدردانی کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,در این بازدید خزعلی با چند تن از بیماران بستری در بیمارستان نیز به گفتگو پرداخت.
,در ادامه سفر به بروجرد، بازدید از چند کارگاه کارآفرینی و دیدار با امام جمعه نیز در دستور کار قرار دارد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه