لیگ برتر والیبال نشسته| پیروزی مس شهربابک و شهرداری گنبد
مرحله دوم دور رفت لیگ برتر والیبال نشسته مردان امروز با انجام ۲ دیدار به پایان رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مرحله دوم دور رفت بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته جام ایثار، امروز شنبه بیستم آذر ماه برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,در نخستین دیدار تیم مس شهر بابک با نتیجه ۳ بر صفر برابر تیم ذوب آهن به پیروزی رسید. در دیگر دیدار امروز تیم شهرداری گنبد ۳ بر یک از سد تیم مدافعان شمال عبور کرد.
,تیم پالایش نفت آبادان نیز به دلیل غیبت تیم شهرداری ارومیه ۳ بر صفر پیروز این دیدار معرفی شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه