۲ خبر از آبیپوشان؛
تعیین اعضای کمیته انضباطی باشگاه استقلال توسط آجورلو/ کسر ۵ درصد از قرارداد مرادی برای بازگشت به تمرین
مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن برخورد با هافبک خاطی آبیها، اعضای کمیته انضباطی را مشخص نمود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در احکام جداگانهای؛ آقایان حسین رضایی، قاضی دیوان عالی کشور، اسماعیل پوریانی، مستشار دادگاه تجدید نظر تهران، مسلم حاجمحمدی، قاضی شعبه ۲۰۰ دادگاه عمومی حقوقی، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان و همچنین فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه به عضویت در کمیته انضباطی باشگاه استقلال منصوب کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در بخشی از این احکام، مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اشاره به سوابق عالی هر کدام از اعضا، از آنها خواسته است نسبت به ایجاد انضباط و استیفای حقوق باشگاه تمام تلاش خود را مبذول نمایند.
,
نخستین جلسهی کمیتهی انضباطی باشگاه استقلال، عصر امروز، شنبه با حضور اعضای محترم کمیته تشکیل شد.
,
همچنین جلسه کمیته انضباطی بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) برگزار شد و در پایان و بر اساس رأی این کمیته، مرادی به کسر ۵ درصد از قرارداد خود محکوم شد.
,
تعلیق این حکم منوط به رضایت سرمربی تیم فوتبال استقلال خواهد بود.
,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه