مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

تلاش برای برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه/ سومین دوره نمایشگاه محصولات خانگی معلولان برپا می‌شود

تلاش برای برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه/ سومین دوره نمایشگاه محصولات خانگی معلولان برپا می‌شود
فرحناز محمدی گفت: سومین دوره نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی معلولان تحت عنوان توانبخشی مبتنی بر جامعه ساعت ۱۰ تا ۱۷ روز پنجشنبه بیست و پنجم آذر ماه در ساختمان شهید سلیمانی واقع در بلوار بهزیستی کرمانشاه برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: سومین دوره نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی معلولان تحت عنوان توانبخشی مبتنی بر جامعه ساعت ۱۰ تا ۱۷ روز پنجشنبه بیست و پنجم آذر ماه در ساختمان شهید سلیمانی واقع در بلوار بهزیستی کرمانشاه برپا خواهد شد.

وی افزود: هدف از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی معلولین، حمایت و ایجاد انگیزه برای جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

محمدی تصریح کرد: در نمایشگاه مذکور محصولات صنایع دستی از قبیل کیف، کفش، کمربند، عروسک، وسایل تزئینی و تابلو ... در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در هر دوره از برپایی نمایشگاه، محصولات صنایع دستی تولید شده توسط  ۱۵ تا ۲۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی عرضه می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: درصدد برپایی دائم نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی به صورت یک روز در هفته هستیم.

محمدی از ارائه بسته های حمایتی اعم از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کم بهره و بلاعوض، انجام کمک‌های موردی، ارائه آموزش و بازاریابی برای فروش محصولات صنایع دستی معلولان خبر داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه