شطرنج جوانان قهرمانی آسیا| چهار شطرنجباز راهی سریلانکا میشوند
چهار شطرنجباز جهت حضور در شطرنج جوانان قهرمانی آسیا راهی سریلانکا میشوند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مهدی غلامی، کیان پورموسوی، آنوشا مهدیان و ملیکا محمدی شطرنجبازان ایرانی هستند که در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا شرکت می کنند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مسابقات از روز جمعه به میزبانی سریلانکا آغاز می شود. به همین منظور ملی پوشان شطرنج ایران شامگاه چهارشنبه عازم این کشور می شوند.
انتهای پیام/
,
,
]
ارسال دیدگاه