از امروز آغاز شد؛
اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان
اولین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اولین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبالباویلچر بانوان، اعزامی به مسابقات آسیا – اقیانوسیه تایلند ۲۰۲۲ از امروز شنبه بیست و هفتم آذر ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,بر این اساس مهدیه روحانی، فاطمه بخشی، نادیه بلوچی، ندا بلوچی (خراسانرضوی)، رقیه امیری، آیلار نصیری (زنجان)، پرستو غلامی، نگار سبزی (مرکزی)، زهرا حبیبی (اردبیل)، فاطمه مرادی (اصفهان)، سارا روستا (فارس)، زهرا نصری (مازندران) ۱۲ ملی پوشی هستند که از بیست و ششم تا بیست و نهم آذر ماه و شیدا شاهسنایی، فاطمه آقایی (اصفهان)، سمیرا خالقی، مهدیس آذرکمان، رقیه قاضیلو، مریم تاره، سحر حیدری، لیلا عباسی (زنجان)، رقیه صالحی، مهسا سعادت، فتانه پورآت، فاطمه مولایی (خراسانرضوی)، فائزه صومی (تهران)، زکیه جلالی رشکرضوانی (کرمان)، زهرا عباسی، نجمه صفایی دوست، سهیلا مرادی (فارس) ۱۷ ورزشکاری هستند که از بیست و نهم آذر تا سوم دی ماه زیر نظر سوسن فتحی، آذر همایون پور و مهری یوسف زاده مربیان مدعو تیم ملی به تمرین می پردازند.
,سودابه رسولی سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه