در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی:
امیرعبداللهیان با وزیر خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه کویت با تاکید بر توسعه مناسبات دو کشور و تلاش برای رفع موانع کنسولی، آمادگی تهران را برای برگزاری کمیسیون مشترک و کمیتههای کنسولی اعلام کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرعبداللهیان در حاشیه نشست وزاری امورخارجه سازمان همکاری اسلامی(OIC) در اسلام آباد با احمد ناصر الحمد الصباح وزیرخارجه کویت دیدار و گفتگو کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیرامورخارجه در این دیدار با تاکید بر توسعه مناسبات دو کشور و تلاش برای رفع موانع کنسولی و تسهیل تردد اتباع دو کشور، آمادگی تهران را برای برگزاری کمیسیون مشترک و کمیتههای کنسولی و مرزی اعلام کرد.
,
امیرعبداللهیان روابط دو کشور را مبتنی بر برادری و همسایگی دانست و سلام حجتالاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان برای امیر کویت را به وزیرخارجه این کشور ابلاغ کرد.
,
وزیر امور خارجه کویت نیز در این دیدار با ابلاغ سلام امیرکویت به مقام معظم رهبری و همچنین رئیس جمهور اسلامی ایران اعلام کرد کمیتههای کنسولی و مرزی دو کشور بزودی برگزار خواهد شد.
,
وی در این دیدار ضمن گفتگو درخصوص تحولات منطقه ای و مناسبات دوجانبه از وزیر امورخارجه کشورمان برای سفر به کویت دعوت کرد.
,
انتهای پیام؛
]
ارسال دیدگاه