حریق قطار شهری ورامین - تهران در قرچک اطفا شد
حریق قطار شهری ورامین - تهران که ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در ایستگاه قرچک رخ داد، اطفا شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف صاحبدل، مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حریق در قطار شهری تهران- ورامین خبر داد و گفت: خوشبختانه این آتش سوزی اطفا شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حادثه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در ایستگاه قرچک رخ داده است.
,
نیروها پس از رسیدن به محل اقدام قبل از گسترش آتش، آن را اطفا کرده و مانع نفوذ آتش به داخل کابین و واگنها شده و از خسارات سنگین بعدی پیشگیری کردند.
]
ارسال دیدگاه