آلیش جام ارکینبایف| حضور تیم های ملی ایران در سفارت قرقیزستان
تیم ها ملی آلیش بانوان و مردان ایران امشب مهمان سفارت ایران در قرقیزستان بودند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیمهای ملی کشتی آلیش زنان و مردان امشب مهمان سفارت ایران در قرقیزستان بودند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,رستمیان به نمایندگی از سفیر ایران در سفارت ایران در قرقیزستان در جمع ملیپوشان، گفت: از یک ماه پیش هماهنگیها برای حضور تیم ملی آلیش مردان و زنان انجام شده بود و خوشحالم که این شرایط فراهم شد تا تیم به صورت کامل در مسابقات حضور داشته باشد. امیدوارم که همه ورزشکاران ما با مدال و دست پر به کشور برگردند.
,سعید خرازی سفیر ایران به دلیل شرکت در یک سمینار امشب در جمع ملیپوشان حضور نداشت.
,جام بینالمللی ارکینبایف از فردا به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان برگزار میشود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه