مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ؛

عذرخواهی مترو بابت حادثه برخورد دو قطار

عذرخواهی مترو بابت حادثه برخورد دو قطار
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از مردم بابت حادثه صبح امروز عذرخواهی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شایسته اصل درباره حادثه صبح امروز مترو، بیان داشت: از همه شهروندان عزیز که دچار مصدومیت شدند و همچنین عزیزانی که با تأخیر در برنامه کاری خود مواجه شدند پوزش می‌طلبیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: این اتفاق بیشتر از گذشته ضرورت بروزرسانی و اورهال سیستم‌های سیگنالینگ و یکپارچه‌سازی مراکز فرمان تمامی خطوط را اثبات کرد. انجام این موضوعات با قید اولویت در دستور کار شرکت بهره‌برداری مترو قرار خواهد گرفت.
,
 
,
شایسته اصل در ادامه با تأکید بر آنکه جبران نواقص و کوتاهی‌های گذشته نیازمند اقدامات جهادی است، تأکید کرد: از همکارانم می خواهم با تلاش و فعالیت جهادی  و شبانه‌روزی، کم کاری های گذشتگان را جبران کرده تا دیگر شاهد اینچنین حوادثی نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه