رئیس آموزش و پرورش آمل اعلام کرد:
بازگشت دوباره آموزش آنلاین به مدارس آمل
عباس مرزبند گفت: آموزشها در شهرهای نارنجی و زرد شهرستان آمل یک هفته به صورت غیرحضوری است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مرزبند در گفتگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: شهرهای زرد و نارنجی مازندران از امروز صورت آنلاین کلاس ها برگزار می شود و در شهرهای آبی به صورت ترکیبی و با حداقل ظرفیت کلاس ها پابرجاست.
وی با بیان اینکه تا پایان هفته کلاس به صورت غیرحضوری خواهد بود عنوان کرد: مدارس تعطیل نیست و باز است، تا پنج شنبه آموزش به صورت آنلاین برگزار می شود و اگر شرایط مناسب باشد کلاسها دوباره به صورت حضوری برگزار خواهد شد و اگر شرایط کرونا همین منوال باشد،کلاسهای غیر حضوری تمدید خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش آمل تصریح کرد: اگر در مدارس شرایط و امکانات مهیا است، معلمان در کلاس آموزش آنلاین دهند تا برنامه آموزش روال طبیعی خود را طی کند.
باتوجه به گسترش سویه امیکرون و افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در سطح کشور و استان و بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا و به تبع آن ستاد کرونای استان از ۹ بهمن به مدت یک هفته تمامی آموزشها در مدارس شهرهای دارای رنگبندی کرونایی نارنجی و زرد بهصورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
کلاسها در شهرهای دارای رنگبندی آبی نیز به صورت تلفیقی با حضور حداقلی دانشآموزان برگزار میگردد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه