اتفاق شوکه کننده در آستانه اعزام به المپیک زمستانی/ پرچمدار و مربی ایران کرونایی شدند
تست کرونای دو نفر از اعضای کاروان اعزامی ایران به المپیک زمستانی ۲۰۲۲ مثبت شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از فدراسیون اسکی، کاروان اسکی ایران در حالی چند روز دیگر به بازیهای زمستانی 2022 اعزام میشود که پاسخ تست کرونا 2 عضو از این کاروان مثبت اعلام شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تست کرونای سید ستار صید نماینده اسکی صحرانوردی و یکی از دو پرچمدار معرفی شده کشورمان در این بازیها و مصطفی میرهاشمی مربی اسکی صحرانوردی به این رویداد مثبت اعلام شده است.
,
بدین ترتیب این 2 عضو کاروان کشورمان به بازیهای المپیک زمستانی اعزام نخواهند شد.
,
قرار است در صورت موافقت کمیته برگزاری بازیها، دانیال ساوه شمشکی و محمد تقی شمشکی جایگزین دو نماینده اعزامی کشورمان در این بازیها شوند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه