نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

جریان‌های معاند به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند/ انقلاب اسلامی کشور را از وابستگی و عقب‌ماندگی نجات داد

جریان‌های معاند به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند/ انقلاب اسلامی کشور را از وابستگی و عقب‌ماندگی نجات داد
علی معبودی گفت: در واقع می‌توان گفت که دوران پهلوی‌ دوران شکستن قلم‌ها، بستن حنجره‌های آزادی‌خواه و به زنجیر کشیدن هر شخصیت متفکر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: متاسفانه امروز برخی با تحریف واقعیت‌ها درصدد به فراموشی سپردن جنایات رژیم پهلوی هستند تا از این طریق بتوانند خباثت این رژیم شاهنشاهی را برای ملت ایران تطهیر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,
وی افزود: رژیم پهلوی با اتکاء به قدرت و توانایی‌های خود در امورات کشور حضور پیدا نکردند بلکه دست‌نشانده انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بودند که به واسطه این کشورهای استبدادی روی کار آمدند.
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اجداد پهلوی سلسله‌ای کاملا بی‌ریشه بودند که با قدرت بیگانگان بر سر کار آمده و از نظر سواد و استعدادهای فکری نیز در سطح پایینی قرار داشتند.
 
معبودی ابراز کرد: کشور متمدن ایران از دیرباز تا کنون دارای فرهنگ ریشه‌دار و برخوردار از شخصیت‌های با استعداد و صاحب نظر هستند البته با حضور سلسله پهلوی نیز یک استبداد فکری در کشور نمایان به طوریکه با هر حرکتی که در جهت رشد فکری و فرهنگی جامعه بود، مقابله می‌کردند.

دوران پهلوی دوران بستن حنجره‌های آزادی‌خواه بود
 
وی ادامه داد: در دوران حکومت پهلوی با هر انسان متفکری که دارای افکار بلند بود و توانایی تولید علم و اندیشه داشت مخالفت کرده و او را به اسارت و بند می‌کشیدند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: شخصیت‌های عالم و فرهیخته فراوانی داشتیم که به دلیل افکار و اندیشه‌های بلند همواره در زندان به سر می‌بردند و در نهایت در همین مسیر نیز به شهادت رسید.
 
معبودی عنوان کرد: درواقع می‌توان گفت که دوران پهلوی‌ دوران شکستن قلم‌ها، بستن حنجره‌های آزادی‌خواه و به زنجیر کشیدن هر شخصیت متفکر بود.
 
وی بیان کرد: اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها می‌دانستند که در سایه آزادی فکری، تبادل اندیشه و قدرت قلم و بیان؛ جامعه ایرانی بیدار خواهد شد از این رو برای آنکه بتوانند جامعه را در خواب و غفلت نگه دارند سازمان ساواک را تاسیس کردند.

ملت بصیر ایران هیچگاه جنایات رژیم پهلوی را فراموش نمی‌کنند
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: ساواکی‌ها به دستور سلسله پهلوی هر انسانی که در پی آزادی بیان و روشنگری بود و هر تفکری که در جهت رشد و ترقی جامعه صورت می‌گرفت را به اسارت و شکنجه می‌بردند.
 
معبودی با اشاره به ایجاد استبداد فکری به عنوان یکی از ویژگی‌های سلسله خبیث پهلوی اظهار کرد: متاسفانه امروز ده‌ها کتاب و صدها نویسنده و رسانه معاند به دنبال آن هستند که سلسله پهلوی که به دنبال استبداد فکری بود را طرفدار اندیشه و آزادی معرفی کنند تا از این طریق چهره این رژیم را تطهیر کنند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: نهادینه کردن تبعیض در ملت، غارت‌گری ثروت ملی و تحقیر زنان در قالب حمایت از حقوق زنان از دیگر جنایات رژیم پهلوی بود که بدون شک ملت بصیر ایران هیچگاه این جنایات را فراموش نخواهند کرد.
 
انتهای پیام/
,
وی افزود: رژیم پهلوی با اتکاء به قدرت و توانایی‌های خود در امورات کشور حضور پیدا نکردند بلکه دست‌نشانده انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بودند که به واسطه این کشورهای استبدادی روی کار آمدند.
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اجداد پهلوی سلسله‌ای کاملا بی‌ریشه بودند که با قدرت بیگانگان بر سر کار آمده و از نظر سواد و استعدادهای فکری نیز در سطح پایینی قرار داشتند.
 
معبودی ابراز کرد: کشور متمدن ایران از دیرباز تا کنون دارای فرهنگ ریشه‌دار و برخوردار از شخصیت‌های با استعداد و صاحب نظر هستند البته با حضور سلسله پهلوی نیز یک استبداد فکری در کشور نمایان به طوریکه با هر حرکتی که در جهت رشد فکری و فرهنگی جامعه بود، مقابله می‌کردند.

دوران پهلوی دوران بستن حنجره‌های آزادی‌خواه بود
 
وی ادامه داد: در دوران حکومت پهلوی با هر انسان متفکری که دارای افکار بلند بود و توانایی تولید علم و اندیشه داشت مخالفت کرده و او را به اسارت و بند می‌کشیدند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: شخصیت‌های عالم و فرهیخته فراوانی داشتیم که به دلیل افکار و اندیشه‌های بلند همواره در زندان به سر می‌بردند و در نهایت در همین مسیر نیز به شهادت رسید.
 
معبودی عنوان کرد: درواقع می‌توان گفت که دوران پهلوی‌ دوران شکستن قلم‌ها، بستن حنجره‌های آزادی‌خواه و به زنجیر کشیدن هر شخصیت متفکر بود.
 
وی بیان کرد: اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها می‌دانستند که در سایه آزادی فکری، تبادل اندیشه و قدرت قلم و بیان؛ جامعه ایرانی بیدار خواهد شد از این رو برای آنکه بتوانند جامعه را در خواب و غفلت نگه دارند سازمان ساواک را تاسیس کردند.

ملت بصیر ایران هیچگاه جنایات رژیم پهلوی را فراموش نمی‌کنند
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: ساواکی‌ها به دستور سلسله پهلوی هر انسانی که در پی آزادی بیان و روشنگری بود و هر تفکری که در جهت رشد و ترقی جامعه صورت می‌گرفت را به اسارت و شکنجه می‌بردند.
 
معبودی با اشاره به ایجاد استبداد فکری به عنوان یکی از ویژگی‌های سلسله خبیث پهلوی اظهار کرد: متاسفانه امروز ده‌ها کتاب و صدها نویسنده و رسانه معاند به دنبال آن هستند که سلسله پهلوی که به دنبال استبداد فکری بود را طرفدار اندیشه و آزادی معرفی کنند تا از این طریق چهره این رژیم را تطهیر کنند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: نهادینه کردن تبعیض در ملت، غارت‌گری ثروت ملی و تحقیر زنان در قالب حمایت از حقوق زنان از دیگر جنایات رژیم پهلوی بود که بدون شک ملت بصیر ایران هیچگاه این جنایات را فراموش نخواهند کرد.
 
انتهای پیام/
,
وی افزود: رژیم پهلوی با اتکاء به قدرت و توانایی‌های خود در امورات کشور حضور پیدا نکردند بلکه دست‌نشانده انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بودند که به واسطه این کشورهای استبدادی روی کار آمدند.
 
,
,
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اجداد پهلوی سلسله‌ای کاملا بی‌ریشه بودند که با قدرت بیگانگان بر سر کار آمده و از نظر سواد و استعدادهای فکری نیز در سطح پایینی قرار داشتند.
 
,
,
معبودی ابراز کرد: کشور متمدن ایران از دیرباز تا کنون دارای فرهنگ ریشه‌دار و برخوردار از شخصیت‌های با استعداد و صاحب نظر هستند البته با حضور سلسله پهلوی نیز یک استبداد فکری در کشور نمایان به طوریکه با هر حرکتی که در جهت رشد فکری و فرهنگی جامعه بود، مقابله می‌کردند.

دوران پهلوی دوران بستن حنجره‌های آزادی‌خواه بود
 
,
,
, دوران پهلوی دوران بستن حنجره‌های آزادی‌خواه بود, دوران پهلوی دوران بستن حنجره‌های آزادی‌خواه بود,
,
وی ادامه داد: در دوران حکومت پهلوی با هر انسان متفکری که دارای افکار بلند بود و توانایی تولید علم و اندیشه داشت مخالفت کرده و او را به اسارت و بند می‌کشیدند.
 
,
,
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: شخصیت‌های عالم و فرهیخته فراوانی داشتیم که به دلیل افکار و اندیشه‌های بلند همواره در زندان به سر می‌بردند و در نهایت در همین مسیر نیز به شهادت رسید.
 
,
,
معبودی عنوان کرد: درواقع می‌توان گفت که دوران پهلوی‌ دوران شکستن قلم‌ها، بستن حنجره‌های آزادی‌خواه و به زنجیر کشیدن هر شخصیت متفکر بود.
 
,
,
وی بیان کرد: اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها می‌دانستند که در سایه آزادی فکری، تبادل اندیشه و قدرت قلم و بیان؛ جامعه ایرانی بیدار خواهد شد از این رو برای آنکه بتوانند جامعه را در خواب و غفلت نگه دارند سازمان ساواک را تاسیس کردند.

ملت بصیر ایران هیچگاه جنایات رژیم پهلوی را فراموش نمی‌کنند
 
,
,
, ملت بصیر ایران هیچگاه جنایات رژیم پهلوی را فراموش نمی‌کنند, ملت بصیر ایران هیچگاه جنایات رژیم پهلوی را فراموش نمی‌کنند,
,
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: ساواکی‌ها به دستور سلسله پهلوی هر انسانی که در پی آزادی بیان و روشنگری بود و هر تفکری که در جهت رشد و ترقی جامعه صورت می‌گرفت را به اسارت و شکنجه می‌بردند.
 
,
,
معبودی با اشاره به ایجاد استبداد فکری به عنوان یکی از ویژگی‌های سلسله خبیث پهلوی اظهار کرد: متاسفانه امروز ده‌ها کتاب و صدها نویسنده و رسانه معاند به دنبال آن هستند که سلسله پهلوی که به دنبال استبداد فکری بود را طرفدار اندیشه و آزادی معرفی کنند تا از این طریق چهره این رژیم را تطهیر کنند.
 
,
,
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: نهادینه کردن تبعیض در ملت، غارت‌گری ثروت ملی و تحقیر زنان در قالب حمایت از حقوق زنان از دیگر جنایات رژیم پهلوی بود که بدون شک ملت بصیر ایران هیچگاه این جنایات را فراموش نخواهند کرد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه