رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین خبر داد؛
آغاز به کار ۱۷ پروژه بهداشتی و درمانی اسفراین در ایام دهه فجر ۱۴۰۰
اسحاق ایلدرآبادی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال 17 پروژه بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی اسفراین در قالب پروژه های محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق ایلدرآبادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: این پروژه ها با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان شهرستان با کلنگ زنی خانه بهداشت ایرج آغاز شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,ایلدرآبادی اضافه کرد: در ادامه فعالیت های دانشکده در راستای توسعه زیرساخت های حوزه سلامت در شهرستان اسفراین، خوشبختانه در دهه فجر امسال ۱۷ پروژه شامل هشت خانه بهداشت، دو مرکز خدمات جامع سلامت و پنج پایگاه سلامت شهری ودو پایگاه اورژانس جاده ای در قالب طرح های محرومیت زدایی در حوزه بهداشت شهرستان کلنگ زنی و شروع به ساخت و تجهیز خواهد شد.
,رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین اعتبار اولیه لازم برای پروژه های فوق را بیش از ۱۲میلیارد تومان بیان کرد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه