مقابل پیکان فرصت اشتباه نداریم؛
مجیدی: درباره اسکوچیچ کمی تند صحبت کردم؛ او شأن استقلال را درک کند/ آقاسی جزو خروجیهای ما نبود؛ حردانی را در اختیار خواهیم داشت
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اعتراف میکنم که یک مقداری تند صحبت کردم اما میخواهم تیم استقلال برای اسکوچیچ شان بالاتری داشته باشد.[
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان اظهار داشت: قبل از این که درباره بازی فردا صحبت کنم، میخواهم درباره تیم ملی صحبت کنم. اعتراف میکنم که یک مقداری تند صحبت کردم. من سرمربی تیمم هستم و میخواهم از حق بازیکنانم دفاع کنم. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم ناراحتی من را طور دیگری فرض کنند و در عالم مربیگری حرفهای میدانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: او میتواند هر طور دوست دارد ترکیب تیمش را بچیند. میخواهم تیم استقلال برای ایشان شان بالاتری داشته باشد. من رابطه دوستانهای با اسکوچیچ دارم اما میخواهم رفتار متقابلی با سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالیها رنگ خاصی ندارد.
,
مجیدی پیرامون بازی فردای تیمش عنوان داشت: تیم پیکان در نیمفصل اول بازیهای خوبی انجام داده. ما فرصت اشتباه نداریم و باید باهوش بازی کنیم. از بازیکنانم به خاطر تمرینات تیم ممنون هستم. امیدوارم این بازی با موفقیت پیش برود.
,
او درباره وضعیت نقلوانتقالاتی تیمش تاکید داشت: ما یک بازیکن برزیلی مد نظر داشتیم اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم. من یک بازیکن دیگر را پیشنهاد دادم و امیدوارم بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم. آمانوف بازیکن خوبی است و مدتهاست که او را میشناسم و امیدوارم این بازیکن بتواند خط هافبک ما را تقویت کند.
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال در این باره تصریح داشت: باشگاه به من گفته که صالح حردانی برای فردا در دسترس خواهد بود. عارف آقاسی جزو خروجیهای ما نبود و یک ماهی بود با ما به خاطر مسائل روحی و روانی میخواست در اهواز کنار خانوادهاش باشد. این بازیکن جزو برنامههای خروج ما نبود.
,
وی در مورد حضور فابیو جانواریو در ایران هم اذعان داشت: خیلی خوشحالم که آقای جانواریو قرار است سر تمرین بیاید. ایشان یکی از خارجیهای خوب فوتبال ما بود. در مورد آرش برهانی هم باید بگویم که ایشان با تیم امید عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در پست جدیدشان موفق باشند.
,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه