رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مردم در اهواز برگزار می‌شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مردم در اهواز برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور مردم بصیر اهواز برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب، اظهار داشت: بنا بر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا شهر اهواز در وضعیت نارنجی قرار دارد و بر این اساس مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مردم قدر شناس برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز به صورت خودرویی و در شهر‌های نارنجی و زرد با حضور مردم برگزار می‌شود.
 
پیش از از این قرار بود راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار شود.
 
انتهای پیام/
 
 
,
وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز به صورت خودرویی و در شهر‌های نارنجی و زرد با حضور مردم برگزار می‌شود.
 
پیش از از این قرار بود راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار شود.
 
انتهای پیام/
 
 
,
وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز به صورت خودرویی و در شهر‌های نارنجی و زرد با حضور مردم برگزار می‌شود.
,
 
,
پیش از از این قرار بود راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه