در نهمین روز دهه فجر؛

پروژه های گازرسانی و مخابرات در بروجرد افتتاح شد

پروژه های گازرسانی و مخابرات در بروجرد افتتاح شد
پروژه های گازرسانی و مخابرات با حضور استاندار در بروجرد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار امروز پنج شنبه پروژه گازرسانی به ۱۱ روستا و ۶۶ واحد تولیدی بروجرد افتتاح شد که برای بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیرافلاک,

با گازرسانی به این روستاها، ضریب گازرسانی در روستاهای بروجرد صد درصد می باشند و جشن سبز گازرسانی برگزار شد.

,

همچنین امروز بهره برداری از هفت پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان انجام گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه