مربیان سپاهان و نفت مسجدسلیمان چه گفتند؟

نویدکیا: برای جام گرفتن فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد/ فکری: سپاهان همیشه سپاهان است

نویدکیا: برای جام گرفتن فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد/ فکری: سپاهان همیشه سپاهان است
مربیان سپاهان و نفت مسجدسلیمان پیش از بازی هفته هفدهم در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: نیم‌فصل سختی را گذراندیم. بعضی از بازی‌ها را خیلی بد از دست دادیم که جای توجیه ندارد. هرچقد خودمان را قانع کنیم که فوتبال زیبایی ارائه دادیم، ولی باید قبول کنیم که نتایجمان خیلی دلچسب نبود و هواداران را خیلی نتوانستیم خوشحال کنیم.

وی افزود: تمام تلاشمان را کردیم که بچه‌ها استراحت کنند و ریکاوری خوبی داشته باشند تا بتوانیم مشکلات را تا حد ممکن مرتفع کنیم. سعی کردیم شرایط تیم را بهتر کنیم تا بتوانیم نیم‌فصل دوم خوبی داشته باشیم. در مورد خیلی مسائل با بازیکنان صحبت و اتمام حجت کردیم. هم ما در کادر فنی و هم بازیکنان باید سخت‌تر کار کنیم، تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم فوتبال خوبی ارائه داده و هوادارانمان را خوشحال کنیم.
نویدکیا گفت: به دلیل دیدارهایی که از دست دادیم، بازی راحتی نداریم. شانس این را نداریم دوباره بازی از دست دهیم. به خاطر همین باید در تمام مسابقات با تمام وجود تلاش کنیم. می‌دانیم روزها و بازی‌های سختی داریم. می‌توانیم با بازی‌های خوبمان هوادارانمان را خوشحال کنیم و نتایج خوبی را به دست بیاوریم و برای موفقیت بزرگ امیدوار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: فردا بازی سختی خواهیم داشت. سال قبل دیدارهای سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم. ساختار دفاعی خوبی دارند و باید تلاش زیادی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. می‌دانیم فردا روز سختی برای ماست. باید با تمرکز بالا و نظم تیمی خوبی ظاهر شویم تا بتوانیم امتیاز خوبی به دست بیاوریم. باید بازی خودمان را انجام دهیم؛ بازی‌های قبل و هفته آخر نفت را دیدیم، در ساختار دفاعی خوب هستند، باید راهکارها و ایده‌های خوبی داشته باشیم، از فضاها استفاده کنیم، اگر می‌خواهیم امتیاز خوب بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در نفت در یک روز ۶ بازیکن اضافه شده و نمی‌دانم چه شرایطی دارند و با چه ساختاری بازی خواهند کرد. باید خیلی خوب و سریع با شرایط وفق دهیم و کنترل توپ و مالکیت توپ بالا داشته باشیم تا موقعیت‌سازی کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، می‌توانیم موفق باشیم.

نویدکیا در مورد خریدهای جدید گفت: بازیکنانی که به ما اضافه شدند را از قبل می‌شناختیم. آنها همراه تیم هستند و اگر نیاز باشد، کمک می‌کنند. مصدوم نداریم و محمدرضا حسینی و ولسیانی محروم هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: برخی بازیکنان جدا شدند و به همین دلیل می‌خواستیم بازیکن بگیریم. خیلی تغییرات پیچیده نمی‌خواهیم داشته باشیم و باید ثبات بیشتری داشته باشیم. به خرید دیگری نیاز نداریم.

وی در مورد نیم‌فصل اول بیان داشت: در خیلی از آمارها بهترین بودیم، اما باید درک کنیم که برای آمار به ما امتیاز نمی‌دهند و باید با واقعیت‌ها زندگی کنیم و از شانس‌ها بیشتر استفاده کنیم. در تعطیلات کار و سعی کردیم به تیم کمک کنیم. فشار روی بازیکنان است و دلشان می‌خواهد بهتر بازی کنند تا جام بیاورند، اما فشارها باعث شد برخی بازی‌ها را از دست بدهیم. امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیم و نیم‌فصل دوم خوبی داشته باشیم.

نویدکیا در خصوص حضور جانواریو در اصفهان گفت: با جانواریو چند سال کنار هم بودیم. خوشحال شدم وی را دیدم. یکی از بهترین بازیکن‌هایی بود که وارد فوتبال ایران شد. بازیکن‌های بزرگ‌تر خود را با لیگ وفق ندادند و موفق نبودند اما جانواریو موفق بود.


*فکری: سپاهان همیشه سپاهان است
 محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: خیلی مهم است از بازی فردا امتیاز بگیریم چرا که می‌دانیم دیدار سختی است. سپاهان تیم بزرگ، با بازیکنان بزرگ و مربیان خوب است. با توجه به تعطیلاتی که داشتیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: تعدادی بازیکن جذب کردیم تا به تیم ما کمک کنند. امیدوار هستیم برای بازی فردا بازیکنان با تمام وجود کار کنند، نیم‌فصل گذشته را فراموش کرده و با یک روحیه جدید وارد شوند. امیدوارم امتیاز بگیریم.

فکری تصریح کرد: سپاهان همیشه یکی از تیم‌های خوب کشور و از مدعیان قهرمانی است. این تیم تشکیلات و ساختار‌ خوبی دارد. سال گذشته با توجه به کادر فنی جدید، نتایج خوبی گرفتند و رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی با پرسپولیس داشتند. امسال در هفته‌های اول خوب بودند، اما در مسیر مشکلاتی به وجود آمد و نتوانستند نتایج دلخواه را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سپاهان همیشه سپاهان است و از تیم‌هایی است که می‌تواند در نیم‌فصل دوم مدعی شود. هم انگیزه دارند و هم ضعف‌ها را پوشش داده‌اند و برای نیم‌فصل دوم آماده شده‌اند. فردا کار سختی داریم؛ اما امیدوار هستیم با تلاش و انگیزه بازیکنان بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی زیبایی شود و بینندگان لذت ببرند.

وی در مورد نقل و انتقالات نفت اظهار داشت: در حال حاضر امین اسدی، مهدی هاشم‌نژاد، محمد مشایخ، حسن مرادی، پیمان میری و احمد جبوری را به تیم اضافه کرده‌ایم، یک جای دیگر نیز داریم و به دنبال بازیکن آزاد هستیم؛ برای این بازی محروم و مصدوم نداریم.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, *فکری: سپاهان همیشه سپاهان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه