دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد؛

افزایش افراد مبتلا به کرونا در خوزستان

افزایش افراد مبتلا به کرونا در خوزستان
سیدمحمد علوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هزار و ۸۱۰ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند که این آمار نسبت به روز قبل از آن سیر افزایشی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سیدمحمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تزریق ۶ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۷۶۸ دوز واکسن در خوزستان، گفت: بر این اساس پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۴.۶ درصد و نوبت دوم ۷۱.۴ درصد و پوشش نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۲۷.۲ درصد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هزار و ۸۱۰ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان مراجعه کردند و مورد بررسی بالینی و تست تشخیصی قرار گرفتند که این آمار نسبت به روز قبل از آن سیر افزایشی داشته است.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۷ بیمار شناسایی شده‌اند که نسبت به روز قبل از آن، تعداد موارد شناسایی‌شده ۶۲۴ نفر افزایش داشته است.
 
علوی افزود: در این مدت ۱۱۶ بیمار نیز در بیمارستان‌ها بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن پنج مورد افزایش در بستری‌ها داشته‌ایم. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند. 
 
وی ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته ۴۲۰ بیمار بهبود یافتند که نسبت به روز قبل از آن تعداد بهبودیافتگان کاهش داشته است. در مجموع تاکنون ۵۲۶ هزار و ۵۳۳ بیمار بهبود یافته‌اند و بدین ترتیب میزان بهبودی در خوزستان حدود ۹۷ درصد است.
 
 
انتهای پیام/

 

,
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هزار و ۸۱۰ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان مراجعه کردند و مورد بررسی بالینی و تست تشخیصی قرار گرفتند که این آمار نسبت به روز قبل از آن سیر افزایشی داشته است.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۷ بیمار شناسایی شده‌اند که نسبت به روز قبل از آن، تعداد موارد شناسایی‌شده ۶۲۴ نفر افزایش داشته است.
 
علوی افزود: در این مدت ۱۱۶ بیمار نیز در بیمارستان‌ها بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن پنج مورد افزایش در بستری‌ها داشته‌ایم. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند. 
 
وی ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته ۴۲۰ بیمار بهبود یافتند که نسبت به روز قبل از آن تعداد بهبودیافتگان کاهش داشته است. در مجموع تاکنون ۵۲۶ هزار و ۵۳۳ بیمار بهبود یافته‌اند و بدین ترتیب میزان بهبودی در خوزستان حدود ۹۷ درصد است.
 
 
انتهای پیام/

 

,
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هزار و ۸۱۰ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان مراجعه کردند و مورد بررسی بالینی و تست تشخیصی قرار گرفتند که این آمار نسبت به روز قبل از آن سیر افزایشی داشته است.
,
 
,
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۷ بیمار شناسایی شده‌اند که نسبت به روز قبل از آن، تعداد موارد شناسایی‌شده ۶۲۴ نفر افزایش داشته است.
,
 
,
علوی افزود: در این مدت ۱۱۶ بیمار نیز در بیمارستان‌ها بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن پنج مورد افزایش در بستری‌ها داشته‌ایم. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند. 
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته ۴۲۰ بیمار بهبود یافتند که نسبت به روز قبل از آن تعداد بهبودیافتگان کاهش داشته است. در مجموع تاکنون ۵۲۶ هزار و ۵۳۳ بیمار بهبود یافته‌اند و بدین ترتیب میزان بهبودی در خوزستان حدود ۹۷ درصد است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه