همزمان با افتتاح طرح گازرسانی به ۹ روستا؛
مشعل گاز ۲ هزار خانوار کوهپایهنشین ساری روشن شد
قاسم مایلیرستمی گفت: همزمان با مراسم افتتاح طرح گاز رسانی به ۹ روستای کوهپایه نشین بخش کلیجانرستاق شهرستان ساری ، مشعل گاز طبیعی ۲ هزار خانوار این بخش روشن شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قاسم مایلی رستمی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح گاز رسانی به ۹ روستای کوهپایه نشین بخش کلیجانرستاق شهرستان ساری ، اظهار کرد: برای گازرسانی این روستاها ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
وی با اعلام این که گازرسانی به روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری هم امسال به سرانجام می رسد ، افزود : طبق برنامه سال آینده شهرستان ساری به عنوان شهرستان سبز طبق تعریف شرکت ملی گاز معرفی می شود.
سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه امروز ساکنان ابکسر، پلسک، میانک، کلاخیل، لارما، لولت، ورکی و اجارستاق به عنوان آخرین روستاهای بخش کلیجانرستاق به شبکه سراسر گاز پیوسته اند، گفت که در حال حاضر ۶۲۵ هزار خانوار شهری مازندران برابر با ۹۹.۹ درصد و ۴۳۵ هزار خانوار روستایی معادل ۹۵درصد به شبکه گاز سراسری وصل هستند.
,
,
وی خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ گازرسانی در حوزه شهری ۹۹/۹ و در حوزه روستایی ۹۵/۵ است و جا دارد بیان کنیم که مازندران در حوزه گازرسانی روستایی رتبه دوم کشور را دارد.
سرپرست شرکت گاز مازندران از افتتاح و کلنگزنی ۵۰ طرح گازرسانی روستایی و شهری استان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: ۴۹ روستای استان با مجموع بیش از ۷ هزار و ۲۷۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار میشوند.
,
مایلی رستمی گف: گاز مازندران پروژه شبکه توزیع در ۱۲ روستا با مجموع ۷۴۶ خانوار در بهشهر اعم از؛ کوا، کوادره، سنگ روج، غلامی، چالو، لند، کهنه کومه، گت چشمه، کردمحله، سابق محله و عیدین را که از سال ۱۳۹۷ استارت خورده بود، با میزان شبکه گذاری ۷۶ هزار متر با صرف اعتبار ۴۵ میلیارد تومان افتتاح شد.
انتهای پیام/
,
]
ارسال دیدگاه