لیگ برتر بسکتبال بانوان| لغو بازیهای پالایش آبادان
طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال بازی تیم پالایش نفت آبادان در روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان به دلیل ابتلا بازیکنان این تیم به ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بر این اساس به دلیل ابتلای برخی از بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان، دیدارهای این تیم مقابل شیمیدر قم در روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه برگزار نخواهد شد. برنامه رقابتهای مرحله حذفی و نیمه نهایی لیگ برتر بانوان در روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه به شرح زیر است:
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه
,
ساعت ۱۲:۳۰
,
آکادمی ایزی بسکتبال تهران – سپهرداد تهران
,
ساعت ۱۵:۳۰
,
گروه بهمن تهران – اکسون تهران
,
جمعه ۲۹ بهمن ماه
,
ساعت ۱۲:۳۰
,
سپهرداد تهران – ستاد گاز تهران
,
ساعت ۱۵:۳۰
,
اکسون تهران – گروه بهمن تهران
,
انتهای پیام؛
]
ارسال دیدگاه