مربیان نفت و پدیده چه گفتند؟

فکری: فدراسیون و سازمان لیگ با برخی تسویه‌حساب می‌کنند/ تاجدار: بردن برای ما حیاتی‌ست

فکری: فدراسیون و سازمان لیگ با برخی تسویه‌حساب می‌کنند/ تاجدار: بردن برای ما حیاتی‌ست
مربیان تیم‌های فوتبال نفت م.س. و پدیده پیس از دیدارشان صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو، اظهارکرد: سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است. با احترام به حریف که در چند بازی اخیر عملکرد خوبی انجام داده اند و می‌دانم که بازی سختی با شهرخودرو داریم اما باید تلاش کنیم تا سه امتیاز را بگیریم. با این برد شرایط روحی بازیکنان تغییر می کند.
وی بیان کرد: برد برای ما خیلی مهم است اما هم باید آرامش داشته باشیم و هم تلاش کنیم تا با برد در این دیدار به خودمان شکل دهیم تا در بازی های آینده راحت‌تر بازی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به فضایی که در سازمان لیگ و فدراسیون است، متاسفانه نتوانستیم مجوز بازی برخی از نفراتی که جذب کردیم را بگیریم. الان فقط از سه بازیکن می توانیم استفاده کنیم در حالی که خیلی از بدهی‌ها پرداخت شده است اما سازمان لیگ و فدراسیون به تسویه حساب با برخی نفرات اصرار دارند اما وقتی خود ما طلب داشتیم، اتفاقی نمی افتاد و نمی دانم داستان چیست. ما وقتی طلب داشتیم چند سال بعد ۳۰ تا ۴۰ درصد طلب هایمان را می بخشیدیم تا مابقی پول را بگیریم اما داستان برای تعدادی متفاوت است. به هر حال امیدوارم هفته آینده مجوز مابقی نفرات را بگیریم و در اختیارمان باشند. اسدی، جبوری و مشایخ را در بازی با شهر خودرو داریم.
وی عنوان کرد: ۱۰ درصد از طلب بازیکنان پرداخت شد که از مدیریت باشگاه تشکر می کنم اما واقعا مشکلات زیادی در بحث پشتیبانی مالی داریم و جا دارد همه کمک کنند تا بتوانیم با اتحاد و یکدستی تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

همچنین سلمان تاجدار که عصر پنج‌شنبه به دلیل محرومیت سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان حاضر شده بود، اظهارکرد: بازی بین تیم‌های پایین جدولی است و امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار مهم است زیرا به هر دو تیم برای بقا در جدول کمک می‌کند.
او بیان کرد: تیم نفت با تغییراتی که در نیم فصل داشته و باوجود یک کادرفنی خوب توانسته خود را تقویت کند و مطمئنا این کار شهر خودور را فردا سخت‌تر می‌کند.
مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برای بازی فردا با تغییراتی که داشته‌ایم برای کسب برد به میدان می‌رویم زیرا می‌دانیم که برد در این بازی بسیار حیاتی است تا روزنه امیدی برای برای ادامه راه و بقا در لیگ برتر باشد. امیدوارم شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه