هلهله قهرمانی در آزادی
جشن باشکوه در آزادی/ شور، هیجان و جذابیت در فینال جام حذفی؛ جام با تشریفات کامل!
در سالهای اخیر جشن قهرمانی در مسابقات مختلف فوتبال ایران با برنامه و هیجان خاصی برگزار می شود؛ اتفاقی که در فینال جام حذفی نیز شاهد آن بودیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فینال جام حذفی در فصل جاری چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد و نساجی تیم ریشه دار و قدیمی مازندران موفق شد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این قهرمانی نخستین موفقیت نساجی در تاریخ حیات 63 ساله این باشگاه ریشه دار و محبوب بود و از همین رو حلاوت و شیرینی دوچندان برای هواداران این تیم داشت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هواداران پرشماری که بسیاری از آنها رنج سفر به تهران را به جان خریده و برای حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا بخش اعظمی از سکوهای ورزشگاه آزادی در تسخیر هواداران نساجی باشد.
حضور این تماشاگران با برنامه و نظم خاصی صورت گرفت و نشان داد که برگزاری بازیهای فوتبال با حضور تماشاگران تا چه اندازه می تواند به جذابیت و هیجان مسابقات کمک کرده و این رویه باید در تمامی مسابقات لیگ برتر اجرایی شود.
,
حضور گسترده تماشاگران بدون حاشیه و مشکلات کلیشه ای یکی از نقاط قوت این بازی بود که به فینال جام حذفی جذابیت و هیجان دوچندان بخشید.
,در کنار این نباید از برگزاری جالب توجه جشن قهرمانی به سادگی گذشت. اتفاقی که در سالهای اخیر با کوشش سازمان لیگ با شکوه و هیجان خاصی برگزار می شود و این رویه در فینال جام حذفی نیز ادامه یافت. با وجود حضور دو تیم شهرستانی در فینال و عدم حضور مدعیان سنتی این رویه نیز انجام شد تا شاهد برگزاری باشکوه جشن قهرمانی باشیم.
,روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران در سال های اخیر توانسته جشن های قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و حتی رقابت های لیگ دسته اول را منظم و شکیل برگزار کند. هنوز یادمان هست که در گذشته گاهی برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی و اهدای جام چه بلبشویی در زمین چمن رخ می داد و حتی گاهی اسب برای اختتامیه به زمین فوتبال می آوردند! اما در دوره جدید جشن قهرمانی در مسابقات مختلف فوتبال ایران با برنامه و هیجان خاصی برگزار می شود. اتفاقی که در فینال جام حذفی نیز شاهد آن بودیم.
,با این حال جشن قهرمانی نساجی یکی از جشن های منظم و خوبی بود که برگزار شد و حضور بیش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه نیز به این جشن قهرمانی شکوه خاصی داده بود. بعد از دو سال که مراسم اهدای جام قهرمانی در ورزشگاه سوت و کور و خالی از تماشاگر برگزار می شد، این مرتبه جشن شرایط خوبی داشت و بازیکنان نساجی توانستند شادی خود را به خوبی با هواداران شان تقسیم کنند و با جام هم دور افتخار بزنند.
,نکته جالب توجه اینکه در طراحی استیج و سکوی قهرمانی از المان های خرمشهر که جام حذفی فوتبال ایران به این نام مزین شده، استفاده شده بود که به نوعی خوش سلیقگی سازمان لیگ ایران را نشان می داد. برنامه نورپردازی و آتش بازی نیز که در این سالها همیشه پای ثابت جشن قهرمانی بوده، نیز در این مراسم اجرا شد تا در زمینه برگزاری جشن قهرمانی سازمان لیگ فوتبال ایران نمره قبولی بگیرد.
,
شاید تنها نقطه تاریک برگزاری جشن، حضور پرتعداد و قابل توجه افراد متفرقه در پای سکوی قهرمانی بود که سبب شده بود عظمت و شکوه جشن قهرمانی آنچنان به چشم نیاید. در مراسم اهدای جام تعداد زیادی از افراد بی ربط از لیدرها گرفته تا چهره های سیاسی پای سکوی قهرمانی حضور داشتند و همین شکیل بودن مراسم را زایل کرد. اتفاقی که باید در مراسم آتی و جشن های بعدی رعایت شود تا زحمات انجام شده برای برگزاری جشن هدر نرفته و این مراسم به بهترین شکل ممکن اجرا شود.
انتهای پیام/
,
,
,
]
ارسال دیدگاه