گزینه‌های سرمربی‌گری تیم فوتبال جوانان چه گفتند؟!

پیروانی: به سرمربیگری تیم جوانان امیدوار بودم که برنامه‌ام را ارائه کردم/ مرفاوی: اوضاع فدراسیون فوتبال آن‌قدرها هم بد نیست!

پیروانی: به سرمربیگری تیم جوانان امیدوار بودم که برنامه‌ام را ارائه کردم/ مرفاوی: اوضاع فدراسیون فوتبال آن‌قدرها هم بد نیست!
گزینه‌های سرمربی‌گری تیم فوتبال جوانان ایران پس از نشست کمیته فنی به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ گزینه‌های سرمربی‌گری تیم فوتبال جوانان ایران پس از حضور در نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال جهت ارائه برنامه‌ها و دفاع‌شان، به اظهارنظر پرداختند.

,

پیروانی: به سرمربیگری تیم جوانان امیدوار بودم که برنامه‌ام را ارائه کردم

, پیروانی: به سرمربیگری تیم جوانان امیدوار بودم که برنامه‌ام را ارائه کردم,
امیرحسین پیروانی پس از حضور در نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای تعیین سرمربی فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: کمیته فنی، برنامه‌های گزینه‌ها را ارزیابی و این مربیان، از برنامه‌های خودشان دفاع کردند. امیدوارم هر کسی که به‌عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب می‌شود، موفق باشد و تیم را به جام جهانی رهنمود کند.
,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است از سرمربی تیم جوانان رونمایی شود، تصریح کرد: اعلام نشد سرمربی تیم چه زمانی انتخاب می‌شود. با توجه به اینکه قاسمپور (سخنگوی کمیته فنی فدراسیون) اعلام کرده بود سرمربی تیم تا ۱۰ اردیبهشت انتخاب می‌شود، فکر می‌کنم این کار امروز (شنبه) انجام شود.
,
 
,
گزینه سرمربیگری تیم جوانان ایران در این مورد که چقدر امیدوار است روی نیمکت این تیم بنشیند، گفت: سایر مربیان هم شناخته شده و صاحب کارنامه هستند و من نیز امیدوار بودم که برنامه‌ام را اعلام کردم. اعضای کمیته فنی سال‌ها مربیگری و افتخارآفرینی کردند و برنامه‌ها را بدون حبّ و بغض قضاوت می‌کنند. رویکرد بسیار مثبتی بر جلسه حاکم بود.
,
 
,
پیروانی درباره سایر گزینه‌های سرمربیگری تیم جوانان کشورمان، به‌جز صمد مرفاوی و مجید نامجومطلق خاطرنشان کرد: مهابادی و امیر میرزاییان هم گزینه سرمربیگری تیم بودند که برنامه‌های خودمان را به‌صورت جداگانه ارائه کردیم.
,
 
,
مرفاوی: اوضاع فدراسیون فوتبال آن‌قدرها هم بد نیست
, مرفاوی: اوضاع فدراسیون فوتبال آن‌قدرها هم بد نیست,
 
,
صمد مرفاوی پس از جلسه‌اش در کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه یکی از گزینه‌های هدایت تیم جوانان ایران است، گفت: چند وقت پیش از ما برنامه خواسته بودند و پس از بررسی، امروز از ما دعوت کردند تا در مورد برنامه‌ها و اهداف‌مان برای تیم جوانان صحبت کنیم. جلسه کاملاً فنی بود، اعضای کمیته فنی از چهره‌های شاخص فوتبال ما هستند. باعث افتخار من بود که در این جلسه شرکت کردم. همه ما فوتبالی بودیم، وقتی در یک جلسه که همه فوتبالی هستند شرکت می‌کنید همه همدیگر را می‌شناسند و به لحاظ فنی همدیگر را درک می‌کنند.
 
وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است به‌عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شود، گفت: برنامه خودم را دادم و تجربیات خود را به کمیته فنی گفتم. حالا انتخاب با این عزیزان است که چه تفکراتی دارند و چه چیزی از سرمربی می‌خواهند. چه انتخاب شوم و چه نشوم، دوستان عزیزان و اساتید ما هستند. من با چند نفر از دوستان هم همبازی بودم و قابل احترام هستند.
 
«در شرایط کنونی فدراسیون فوتبال قبول هدایت تیم جوانان ریسک محسوب نمی‌شود؟» مرفاوی در واکنش به طرح این سوال گفت: اوضاع فدراسیون آنچنان هم بد نیست. اینکه ناامیدانه در مورد فدراسیون حرف بزنیم درست نیست. به هر حال باید امیدوار باشیم. شرایط اینطور نمی‌ماند. الان تیم بزرگسالان ما به جام جهانی می‌رود؛ اگر قرار است ناامید باشیم اصلاً چرا به جام جهانی رفتیم؟
 
وی در واکنش به این موضوع که تیم ملی بازی تدارکاتی ندارد، گفت: قبلاً هم چنین چیزی بوده و ما این شرایط را تجربه کردیم. مگر در دوره‌های قبل وضعیت بهتر از این بود؟ نبود! تیم‌های درجه دو و سوم می‌آمدند و می‌رفتند و بعد می‌گفتند بازی تدارکاتی کردیم. الآن هم شرایط همان است. نباید ناامید باشیم و باید امیدوارنه نگاه کنیم. ما هم همیشه امیدوار هستیم. الان هم اگر اینجا هستیم و در جلسه شرکت کردیم، امیدوارنه شرکت کردیم تا اگر قسمت شد به فوتبال کشور خدمتی کنیم.
 
بازیکن پیشین تیم ملی ایران درباره اینکه چه درخواستی از مسئولان فدراسیون داشته است، عنوان کرد: برنامه‌ام را دادم و همه مسائل را مطرح کردم. مشکلی که تیم بزرگسالان دارد را تیم‌های پایه هم دارد. مسئله بازی تدارکاتی است. باید تیم‌های پایه خوب حمایت شوند و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنند.
 
مرفاوی در مورد لیگ برتر و اینکه استقلال تا چه اندازه شانس قهرمانی دارد، گفت: وقفه‌ای که به وجود آمد مقداری تیم‌ها را از شرایط بازی خارج کرد. این هم به ضرر تیم‌های بالای جدول مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. طبیعی است شرایط برای استقلال هم برای قهرمانی سخت می‌شود. استقلال نباید اصلاً کوتاه بیاید تا قهرمان لیگ شود. 
 
مهابادی: باید به تصمیم فدراسیون احترام گذاشت
 
داوود مهابادی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: جلسه امروز با حضور بزرگان فوتبال برگزار شد و ما هم برنامه‌های خود را ارائه کردیم و دوستان پس از بررسی شرایط نظرشان را اعلام خواهند کرد.
 
وی در واکنش به این موضوع که آخرین سرمربی تیم جوانان بوده است و همان برنامه‌ها را در صورت انتخاب ادامه خواهد داد؟ تصریح کرد: هنوز که انتخابی صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد بعد از انتخاب، هر کسی که سرمربی می‌شود براساس برنامه‌هایش کار را شروع می‌کند.
 
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال جوانان در پاسخ به این سوال که از تیمی که در گذشته سرمربی‌اش بوده است بازیکنی در تیم جدید جوانان خواهد بود؟ عنوان کرد: از آن تیم ۳،۴ نفر باقی ماندند. تیم نوجوانانی هم که در گذشته با سرمربیگری حسین عبدی تشکیل شده بود، تیم خوبی بود، یک تعداد نفرات هم استعدادیابی شده‌اند و می‌توانیم یک تیم خوب را تشکیل دهیم.
 
مهابادی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در گذشته سرمربی تیم جوانان بوده است، آیا شانس بیشتری برای انتخاب مجدد خواهد داشت؟ تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم.
 
وی در پاسخ به این سوال که برگزاری جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی با حضور تمام گزینه‌ها درست بوده است؟ گفت: به هر حال تصمیمی بوده که فدراسیون فوتبال گرفته است و باید به آن احترام بگذاریم.
 
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلاتی که فدراسیون فوتبال با آن روبه‌رو است، قبول سرمربیگری تیم جوانان تبعاتی نخواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: سال گذشته هم که من سرمربیگری تیم جوانان را انتخاب کردم در فجر سپاسی حضور داشتم و به خاطر تیم ملی قبول کردم که با وجود شرایط سخت به تیم جوانان بیایم و باعث افتخار بود. الان هم یک دین و وظیفه‌ای به فوتبال کشورمان داریم و هر عزیزی که انتخاب شود برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و باید همه دست به دست هم بدهیم تا آبروی کشورمان را حفظ کنیم.
 
انتهای پیام/
,
صمد مرفاوی پس از جلسه‌اش در کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه یکی از گزینه‌های هدایت تیم جوانان ایران است، گفت: چند وقت پیش از ما برنامه خواسته بودند و پس از بررسی، امروز از ما دعوت کردند تا در مورد برنامه‌ها و اهداف‌مان برای تیم جوانان صحبت کنیم. جلسه کاملاً فنی بود، اعضای کمیته فنی از چهره‌های شاخص فوتبال ما هستند. باعث افتخار من بود که در این جلسه شرکت کردم. همه ما فوتبالی بودیم، وقتی در یک جلسه که همه فوتبالی هستند شرکت می‌کنید همه همدیگر را می‌شناسند و به لحاظ فنی همدیگر را درک می‌کنند.
,
 
,
وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است به‌عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شود، گفت: برنامه خودم را دادم و تجربیات خود را به کمیته فنی گفتم. حالا انتخاب با این عزیزان است که چه تفکراتی دارند و چه چیزی از سرمربی می‌خواهند. چه انتخاب شوم و چه نشوم، دوستان عزیزان و اساتید ما هستند. من با چند نفر از دوستان هم همبازی بودم و قابل احترام هستند.
,
 
,
«در شرایط کنونی فدراسیون فوتبال قبول هدایت تیم جوانان ریسک محسوب نمی‌شود؟» مرفاوی در واکنش به طرح این سوال گفت: اوضاع فدراسیون آنچنان هم بد نیست. اینکه ناامیدانه در مورد فدراسیون حرف بزنیم درست نیست. به هر حال باید امیدوار باشیم. شرایط اینطور نمی‌ماند. الان تیم بزرگسالان ما به جام جهانی می‌رود؛ اگر قرار است ناامید باشیم اصلاً چرا به جام جهانی رفتیم؟
,
 
,
وی در واکنش به این موضوع که تیم ملی بازی تدارکاتی ندارد، گفت: قبلاً هم چنین چیزی بوده و ما این شرایط را تجربه کردیم. مگر در دوره‌های قبل وضعیت بهتر از این بود؟ نبود! تیم‌های درجه دو و سوم می‌آمدند و می‌رفتند و بعد می‌گفتند بازی تدارکاتی کردیم. الآن هم شرایط همان است. نباید ناامید باشیم و باید امیدوارنه نگاه کنیم. ما هم همیشه امیدوار هستیم. الان هم اگر اینجا هستیم و در جلسه شرکت کردیم، امیدوارنه شرکت کردیم تا اگر قسمت شد به فوتبال کشور خدمتی کنیم.
,
 
,
بازیکن پیشین تیم ملی ایران درباره اینکه چه درخواستی از مسئولان فدراسیون داشته است، عنوان کرد: برنامه‌ام را دادم و همه مسائل را مطرح کردم. مشکلی که تیم بزرگسالان دارد را تیم‌های پایه هم دارد. مسئله بازی تدارکاتی است. باید تیم‌های پایه خوب حمایت شوند و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنند.
,
 
,
مرفاوی در مورد لیگ برتر و اینکه استقلال تا چه اندازه شانس قهرمانی دارد، گفت: وقفه‌ای که به وجود آمد مقداری تیم‌ها را از شرایط بازی خارج کرد. این هم به ضرر تیم‌های بالای جدول مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان است. طبیعی است شرایط برای استقلال هم برای قهرمانی سخت می‌شود. استقلال نباید اصلاً کوتاه بیاید تا قهرمان لیگ شود. 
,
 
,
مهابادی: باید به تصمیم فدراسیون احترام گذاشت
, مهابادی: باید به تصمیم فدراسیون احترام گذاشت,
 
,
داوود مهابادی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: جلسه امروز با حضور بزرگان فوتبال برگزار شد و ما هم برنامه‌های خود را ارائه کردیم و دوستان پس از بررسی شرایط نظرشان را اعلام خواهند کرد.
 
وی در واکنش به این موضوع که آخرین سرمربی تیم جوانان بوده است و همان برنامه‌ها را در صورت انتخاب ادامه خواهد داد؟ تصریح کرد: هنوز که انتخابی صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد بعد از انتخاب، هر کسی که سرمربی می‌شود براساس برنامه‌هایش کار را شروع می‌کند.
 
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال جوانان در پاسخ به این سوال که از تیمی که در گذشته سرمربی‌اش بوده است بازیکنی در تیم جدید جوانان خواهد بود؟ عنوان کرد: از آن تیم ۳،۴ نفر باقی ماندند. تیم نوجوانانی هم که در گذشته با سرمربیگری حسین عبدی تشکیل شده بود، تیم خوبی بود، یک تعداد نفرات هم استعدادیابی شده‌اند و می‌توانیم یک تیم خوب را تشکیل دهیم.
 
مهابادی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در گذشته سرمربی تیم جوانان بوده است، آیا شانس بیشتری برای انتخاب مجدد خواهد داشت؟ تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم.
 
وی در پاسخ به این سوال که برگزاری جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی با حضور تمام گزینه‌ها درست بوده است؟ گفت: به هر حال تصمیمی بوده که فدراسیون فوتبال گرفته است و باید به آن احترام بگذاریم.
 
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلاتی که فدراسیون فوتبال با آن روبه‌رو است، قبول سرمربیگری تیم جوانان تبعاتی نخواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: سال گذشته هم که من سرمربیگری تیم جوانان را انتخاب کردم در فجر سپاسی حضور داشتم و به خاطر تیم ملی قبول کردم که با وجود شرایط سخت به تیم جوانان بیایم و باعث افتخار بود. الان هم یک دین و وظیفه‌ای به فوتبال کشورمان داریم و هر عزیزی که انتخاب شود برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و باید همه دست به دست هم بدهیم تا آبروی کشورمان را حفظ کنیم.
 
انتهای پیام/
,
داوود مهابادی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: جلسه امروز با حضور بزرگان فوتبال برگزار شد و ما هم برنامه‌های خود را ارائه کردیم و دوستان پس از بررسی شرایط نظرشان را اعلام خواهند کرد.
,
 
,
وی در واکنش به این موضوع که آخرین سرمربی تیم جوانان بوده است و همان برنامه‌ها را در صورت انتخاب ادامه خواهد داد؟ تصریح کرد: هنوز که انتخابی صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد بعد از انتخاب، هر کسی که سرمربی می‌شود براساس برنامه‌هایش کار را شروع می‌کند.
,
 
,
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال جوانان در پاسخ به این سوال که از تیمی که در گذشته سرمربی‌اش بوده است بازیکنی در تیم جدید جوانان خواهد بود؟ عنوان کرد: از آن تیم ۳،۴ نفر باقی ماندند. تیم نوجوانانی هم که در گذشته با سرمربیگری حسین عبدی تشکیل شده بود، تیم خوبی بود، یک تعداد نفرات هم استعدادیابی شده‌اند و می‌توانیم یک تیم خوب را تشکیل دهیم.
,
 
,
مهابادی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در گذشته سرمربی تیم جوانان بوده است، آیا شانس بیشتری برای انتخاب مجدد خواهد داشت؟ تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که برگزاری جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی با حضور تمام گزینه‌ها درست بوده است؟ گفت: به هر حال تصمیمی بوده که فدراسیون فوتبال گرفته است و باید به آن احترام بگذاریم.
,
 
,
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلاتی که فدراسیون فوتبال با آن روبه‌رو است، قبول سرمربیگری تیم جوانان تبعاتی نخواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: سال گذشته هم که من سرمربیگری تیم جوانان را انتخاب کردم در فجر سپاسی حضور داشتم و به خاطر تیم ملی قبول کردم که با وجود شرایط سخت به تیم جوانان بیایم و باعث افتخار بود. الان هم یک دین و وظیفه‌ای به فوتبال کشورمان داریم و هر عزیزی که انتخاب شود برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و باید همه دست به دست هم بدهیم تا آبروی کشورمان را حفظ کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه