سرمربیان تراکتور و نفت م.س. چه گفتند؟!

ساغلام: بازی با نفت مسجدسلیمان یکی از مهم‌ترین بازی‌های ماست/ مهاجری: ارزش ۳ امتیاز مقابل تراکتور را می‌دانیم

ساغلام: بازی با نفت مسجدسلیمان یکی از مهم‌ترین بازی‌های ماست/ مهاجری: ارزش ۳ امتیاز مقابل تراکتور را می‌دانیم
سرمربیان تیم‌های فوتبال تراکتور و نفت مسجدسلیمان پیش از دیدارشان در نشست خبری صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارطغرول ساغلام در گفت‌وگویی قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی آخرمان در لیگ مقابل مس رفسنجان، برای ما حائز اهمیت بود، چرا که می‌خواستیم با روحیه بهتر به تعطیلات طولانی لیگ برویم و همچنین نسبت به آینده امیدوار باشیم. پس از این بازی چند روزی استراحت و سپس تمرینات را در سه دوره پیگیری کردیم. به طوری که کارمان را در مجموعه اختصاصی باشگاه آغاز کردیم و در ادامه در اردوی پنج روزه تهران دو بازی خوب با پیکان و گل‌گهر انجام دادیم و سپس، بار دیگر تمرینات‌مان را برای بازی با نفت مسجدسلیمان در تبریز پیگیری کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 وی با اعلام اینکه تیاگو فریرا در زمان تعطیلی لیگ به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شده است، افزود: ما از تعطیلی لیگ به‌عنوان فرصتی برای هماهنگی و بهبود شرایط تیم استفاده کردیم.
,
 
,
ساغلام با تأکید بر اینکه افزایش فاصله امتیازی با دو تیم انتهای جدولی هدف کوتاه مدت آنهاست، توضیح داد: دیدار با نفت مسجدسلیمان یکی از مهمترین بازی‌های ماست که می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف‌مان کمک کند تا بازی‌های باقیمانده را با خیال راحت ادامه دهیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه بازیکنان مصدوم و محرومی برای بازی با نفت دارند، گفت: بازیکنانی در لیست تیم حضور دارند که می‌توانند همچون بازیکنان غایب و چه بسا بهتر از آنها وظایف‌شان را انجام دهند. من به توانایی بازیکنانم اعتقاد کامل دارم، آنان مسئولیت‌پذیر هستند و با ارائه یک بازی لایق تراکتور، شادی را به هواداران هدیه خواهند کرد.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط تیم رقیب هم گفت: نفت در هفته بیست‌وچهارم پیروزی ارزشمندی کسب کرده است و انگیزه بالایی برای بازی با تراکتور دارد. تیم نفت نقاط ضعف و قوتی دارد که با جلوگیری از نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف این تیم، به پیروزی می‌رسیم. امیدوارم داور بازی نیز وظایفش را به نحو احسن انجام دهد و اشتباه تأثیرگذاری در نتیجه بازی نداشته باشد.
,
 
,
همچنین محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت:  خوشحالم که بعد از دو سال نفت مقابل هوادارانش بازی می‌کند. این یک امتیاز مثبت برای ماست که می‌تواند در کنار کار‌های فنی و ذهنی به کمک ما بیاید. حضور هواداران ما را قوی‌تر و استوار‌تر می‌کند تا بتوانیم به برد بازی فردا امیدوار‌تر باشیم.
,
 
,
وی در ادامه افزود: بعد از اینکه خدا لطف کرد و بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن در هفته پیش انجام دادیم و شرایط‌مان در جدول تغییر کرد برای فردا شرایط خوبی مقابل تراکتور خواهیم داشت. تمرینات خوبی را در این مدت برگزار کردیم و باشگاه در حد بضاعتش اردویی را در تهران برگزار کرد. در این اردو دو بازی پرفشار برگزار کردیم تا به شناخت متقابلی از تیم برسیم. در مسجدسلیمان نیز مقابل تیم شایسته استقلال ملاثانی بازی کردیم تا برای رویارویی با تراکتور سعی کردیم آزمون و خطا کمتری داشته باشیم. قطعاً بازی فردا برای ما سخت خواهد بود، چرا که تراکتور مهره‌ها و ساختار و کادر فنی خوبی دارد.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان همچنین خاطر نشان کرد: برای من که سابقه کار در فوتبال تبریز را دارم، حضور تراکتور در این جایگاه (رده سیزدهم) غیرقابل تصور است. زیبایی فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودنش است و این موضوع فردا کار ما را مقابل تراکتور سخت‌تر خواهد کرد. با این وجود بچه‌ها این آمادگی را دارند تا با تمام توان در زمین حاضر شوند، چون ارزش این سه امتیاز را می‌دانند و اینکه چقدر این برد می‌تواند به ما در ادامه راه کمک کند. برای همین فردا بچه‌ها با همه تمرکز در زمین حاضر می‌شوند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه