پایان رقابت های انتخابی تیم تنیس روی میز نوجوانان دختر در اصفهان
رقابت های انتخابی تیم تنیس روی میز نوجوانان دختر با معرفی برترین ها خاتمه یافت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابتهای انتخابی تیم تنیس روی میز نوجوانان دختر که از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ نفر برتر انتخابی و رنکینگ به میزبانی اصفهان در حال پیگیری بود، عصر امروز (شنبه) با شناخت دو نفر برتر به پایان رسید.
نیلیا نقیبی با ۲۱ امتیاز و ستایش ایلوخانی با ۲۱ امتیاز پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود موفق به پوشیدن لباس تیم ملی شدند.
شایان ذکر است انتخاب سومین عضو تیم تنیس روی میز نوجوانان دختر بر عهده کادر فنی تیم ملی خواهد بود.
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه