در کار گروه ویژه مرز تأکید شد؛

بهره‌گیری از ظرفیت اقتصادی مرز در منطقه سیستان/ ساماندهی فروش سوخت و اجرای طرح "رزاق" ‏در اولویت

بهره‌گیری از ظرفیت اقتصادی مرز در منطقه سیستان/ ساماندهی فروش سوخت و اجرای طرح "رزاق" ‏در اولویت
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلسه ای در کارگروه ویژه مرز در وزارت کشور با حضور وزیر کشور، بهره گیری از ظرفیت اقتصادی مرز در منطقه سیستان مورد تاکید قرار گرفت.‏
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سرگزی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: طی ماه های اخیر ، وزیر کشور بازدیدی از مرزهای سیستان و ‏بلوچستان انجام داد که در آن موضوع بهره گیری اقتصادی از ظرفیت مرز توسط مرزنشینان به عنوان یک اولویت کاری اعلام ‏شد.‏

وی افزود: پس از این موضوع، با پیگیری های انجام شده در قالب طرح هایی مانند ساماندهی فروش سوخت توسط مرزنشینان و ‏طرح رزاق، مطالعاتی صورت گرفته و برنامه هایی در این خصوص مطرح شد که تعدادی از آنها نهایی شد.‏

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این طرح ها روز گذشته در کارگروه ویژه مرز با ‏ حضور وزیر کشور، وزیر نفت و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  و سایر متولیان، مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.‏

سرگزی با اشاره به اینکه نتایج جلسه فوق در روزهای آینده رسما اعلام خواهد شد، گفت: فروش سوخت توسط مرزنشینان و ‏اجرای طرح رزاق در مناطق مرزی منطقه سیستان از جمله مهمترین طرح ها بود.‏

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه