یادداشت؛

سلام فرمانده؛ نخ تسبیح اتحاد

سلام فرمانده؛ نخ تسبیح اتحاد
گویا سلام فرمانده نخ تسبیحی شد برای به تصویر کشیدن اتحاد مردمانمان.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار؛ دکمه شاتر را فشار می دهم، عکس در قاب دوربین ثبت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, بریزبیدار,

یک تجمع عظیم از تمامی اقشار؛ متفاوت در ظاهر اما همدل.

,

تجمع عجیبیست! یک اتحاد خاصی میان مردم در جریان است.

,

مرد و زن، پیر و جوان، چادری و مانتویی، همه در یک قاب متحد در حال سلام دادن به فرمانده هستند.

,

اینجا دیگر مرزبندی معنا ندارد؛ شاهد اتحاد نسل ها بودیم به بهانه فراخوانی دهه نودی های سید علی.

,

از مادری که خودش چادری نبود ولی داشت چادر دخترش را مرتب می کرد تا آن پیرمرد شاید ۸۰ و چند ساله ای که توان ایستادن نداشت ولی با عشق سرود را زمزمه می کرد.

,

گویا سلام فرمانده نخ تسبیحی شد برای به تصویر کشیدن اتحاد مردمانمان.

,

از اشک های معصومانه کودکان تا اشتیاق پیر و جوان برای همخوانی این سرود، گواه به چشم انتظاری این ملت برای موعود خود بود؛ گواه ماندن در این راه با تمام مشکلاتش.

,

آری این همبستگی ملت ماست؛ ملتی که ۴۰ سال است با تمام مشکلات ایستادگی کرده و می‌کند که ثابت کند همواره پای آرمان‌های خود ایستاده؛ تا زمانی که علم این آرمان‌ها به دست صاحب اصلی خود، فرمانده این دهه نودی ها برسد. ان‌شاءالله

,

به قلم محمدامین کریم زاده؛ روزنامه نگار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه