بازیکنان و کادر پرسپولیس چه گفتند؟

پیروانی: آنقدر از قهرمانی پاک گفتند که ما هم شک کردیم!/ رضاییان: نخواستم در این شرایط پرسپولیس را تنها بگذارم

پیروانی: آنقدر از قهرمانی پاک گفتند که ما هم شک کردیم!/ رضاییان: نخواستم در این شرایط پرسپولیس را تنها بگذارم
بازیکنان و کادر پرسپولیس بعد از بازی هفته پایانی مقابل فجرسپاسی که با برد پرسپولیس همراه شد، صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در خصوص بازی آخر پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر تیم پرسپولیس هستیم، همیشه باید ببریم و همیشه توقع قهرمانی از ماست ولی مشکلاتی از اول فصل برای ما بوده که الان نمی‌خواهیم به آن بپردازیم. به همه کسانی که زحمت کشیدند، حالا درست است هواداران کم آمدند ولی به هواداران، کادر فنی، باشگاه، مدیریت،  بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات خسته نباشید می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: حیف که نتوانستیم قهرمان بشویم، امتیاز خوبی هم جمع کردیم. 63 امتیاز خوب است. 3 امتیاز (بازی با تراکتور) نیز شک نکنید که برای ماست چون که تیم حریف از روی سکو اجازه بازی به ما نداد. در نهایت ما زحمت خودمان را کشیدیم، سال جدید مثل سال قبلی 10 ماه پنجره‌مان بسته نباشد. 12 ماه سال را بتوانیم بدون مشکل مالی جلو بریم. برای قهرمان شدن خیلی اتفاقات باید رخ بدهد. ان‌شا‌ءالله باید سال جدید جبران کنیم.
,
 
,
پیروانی در پاسخ به اینکه آیا در فصل بعدی در کنار تیم حضور خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: تا زمانی که بخواهند ما را، هستیم. من یک پرسپولیسی هستم و می‌مانم در کنار تیم و اگر نباشم هوادار تیم هستم.
,
 
,
پیروانی در خصوص اینکه تیم برای فصل بعدی خوب بسته می‌شود، گفت: در خصوص بستن بازیکن من دخالتی ندارم. اینکه چه کسی بیاید و برود من دخالتی ندارم. در آن خصوص ان‌شاءالله کادر فنی تصمیم می‌گیرد. امیدوارم بهترین‌ها را بیاورند و مدیریت نیز ان‌شاءالله تلاش کند. برای قهرمانی باید خیلی اتفاقات رخ بدهد. مدیریت، کادر فنی، هوادار و بازیکن باید دست به دست هم بدهند تا تیم قهرمان بشود.
,
 
,
پیروانی فزود: دوستان انقدر از قهرمانی پاک گفتند که ما هم شک کردیم. به برخی امتیاز معیشتی داده شد و 48 ساعته کرونای برخی‌ها خوب شد! یک مدیر شب می‌خوابد و صبح میلیاردی در حسابش است. به نظر شما این قهرمانی پاک است؟!
,
 
,
مدیر پرسپولیس درباره حضور ملی‌پوشان این تیم در اردوی تیم ملی تصریح کرد: ما به وظیفه قانونی خود عمل کردیم و به تیم ملی بازیکن دادیم تا نیازی به عذرخواهی نداشته باشیم. دلیلی ندارد که کاری انجام دهیم و بعد عذرخواهی کنیم.
,
 
,
*عالیشاه: عمری باشد در خدمت پرسپولیس هستم
, *عالیشاه: عمری باشد در خدمت پرسپولیس هستم,
 
,
امید عالیشاه هافبک پرسپولیس پس از آخرین بازی پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر فصل هم با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌ها تمام شد. دوست داشتیم بهتر از اینها تمام کنیم ولی فوتبال است و همه این اتفاقات. فکر می‌کنم نتیجه خیلی بدی هم با توجه به شرایط موجود نگرفتیم اما همین که با برد تمام شد، خدا را شکر می‌کنم.
,
 
,
وی ادامه داد: نفرات کمی هم داشتیم، نیمه دوم تعویض‌های زیادی هم نداشتیم، دست ما خالی بود، اما خدا را شکر فصل با برد تمام شد.
,
 
,
عالیشاه در خصوص اینکه آیا فصل بعد در تیم پرسپولیس است یا خیر، گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر عمری باقی باشد، با افتخار در تیم پرسپولیس هستم. خدا را شکر می‌کنم که فصل با این برد تمام شد.
,
 
,
 
,
*رضاییان: نخواستم در این شرایط پرسپولیس را تنها بگذارم
, *رضاییان: نخواستم در این شرایط پرسپولیس را تنها بگذارم,
 
,
رامین رضاییان  مدافع پرسپولیس درباره تعویض در اواسط نیمه دوم و حضورش در رختکن بیان کرد: آقای گل محمدی و باقری هم کاملا اطلاع دارند که طی دو روز اخیر سرماخوردگی شدیدی داشتم و ویروس اذیتم کرده بود و به زور قرص و آمپول بازی کردم.
,
 
,
وی افزود: شرایط تیم سخت بود و بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم اما نخواستم من هم در این شرایط تیم را تنها بگذارم. عذر می‌خواهم که نتوانستم تا پایان بازی کنارشان باشم؛ واقعا شرایط بدنی‌ام اجازه ادامه کار را نداد.
,
 
,
 
,
*نعمتی: امیدوارم مسئولان پرسپولیس تیم خوبی را برای فصل بعد ببندند
, *نعمتی: امیدوارم مسئولان پرسپولیس تیم خوبی را برای فصل بعد ببندند,
 
,
سیامک نعمتی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: برای ما و فجر این بازی در جدول مهم نبود، ولی تمرکزمان این بود که فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امیدوارم مدیریت باشگاه بازیکنان خودمان را حفظ کند، در ادامه تیم خوبی ببندند و سال بعد برای قهرمانی برویم.
,
 
,
وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده تصریح کرد: افتخار می‌کنم با لباس پرسپولیس در زمین حضور داشته باشم. با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنم تا اگر قسمت بود همچنان در خدمت پرسپولیس باشم.


*کامیابی‌نیا: زحمت‌مان را کشیدیم ولی قهرمان نشدیم

کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم در آخرین بازی سه امتیاز را کسب کنیم. بازی سختی مقابل فجر داشتیم و باید خودمان را جمع می‌کردیم تا امتیاز آخر فصل را بگیریم. به لحاظ انگیزشی بازی سردی بود، ولی خدا را شکر توانستیم پیروز شویم.

وی درباره تحت فشار قرار گرفتن پرسپولیس با کسب نایب قهرمانی تصریح کرد: به هر حال هواداران پنج سال از قهرمانی پرسپولیس لذت بردند و امسال هم تمام زحمت‌مان را کشیدیم، ولی متأسفانه یک مقدار بدشانسی هم آوردیم. میانگین امتیازی‌مان خوب بود، ولی قهرمان نشدیم. ان‌شاءالله در سال‌های بعد بیشتر تلاش می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

 

*شریفی: بازی آخر برای پرسپولیس؟ شایعه است

محمد شریفی هافبک پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس برابر فجر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و عملکرد خوب‌مان را پاس‌های تک ضرب و رو به جلو ارائه دادیم.

او در خصوص تشریفاتی شدن بازی گفت: بله؛ بازی تشریفاتی بود و مثل هر هفته نبود اما تیم ما خوب بازی کرد و نتیجه خوبی هم حاصل شد.

شریفی در خصوص حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس گفت: خدا را شکر خوب بود. خیلی وقت بود بازی نکرده بودم و برای بازی کردن دلتنگ بودم. چه یک دقیقه، چه 10 دقیقه بازی کردن برای این تیم بزرگ باعث افتخار است. چه برای من که جوان‌ترین هستم و چه کسی که سنش بالاتر از همه است؛ افتخار است.

او در پاسخ به اینکه آیا بازی آخرش برای پرسپولیس بود گفت: نه؛ چنین چیزی نیست و شایعه است.

شریفی در خصوص برنامه اش برای فصل آینده گفت: فعلا می‌خواهیم استراحت کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

,
,
,
,

*کامیابی‌نیا: زحمت‌مان را کشیدیم ولی قهرمان نشدیم

, *کامیابی‌نیا: زحمت‌مان را کشیدیم ولی قهرمان نشدیم,

کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم در آخرین بازی سه امتیاز را کسب کنیم. بازی سختی مقابل فجر داشتیم و باید خودمان را جمع می‌کردیم تا امتیاز آخر فصل را بگیریم. به لحاظ انگیزشی بازی سردی بود، ولی خدا را شکر توانستیم پیروز شویم.

,

وی درباره تحت فشار قرار گرفتن پرسپولیس با کسب نایب قهرمانی تصریح کرد: به هر حال هواداران پنج سال از قهرمانی پرسپولیس لذت بردند و امسال هم تمام زحمت‌مان را کشیدیم، ولی متأسفانه یک مقدار بدشانسی هم آوردیم. میانگین امتیازی‌مان خوب بود، ولی قهرمان نشدیم. ان‌شاءالله در سال‌های بعد بیشتر تلاش می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

,

 

,

*شریفی: بازی آخر برای پرسپولیس؟ شایعه است

, *شریفی: بازی آخر برای پرسپولیس؟ شایعه است,

محمد شریفی هافبک پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس برابر فجر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و عملکرد خوب‌مان را پاس‌های تک ضرب و رو به جلو ارائه دادیم.

,

او در خصوص تشریفاتی شدن بازی گفت: بله؛ بازی تشریفاتی بود و مثل هر هفته نبود اما تیم ما خوب بازی کرد و نتیجه خوبی هم حاصل شد.

,

شریفی در خصوص حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس گفت: خدا را شکر خوب بود. خیلی وقت بود بازی نکرده بودم و برای بازی کردن دلتنگ بودم. چه یک دقیقه، چه 10 دقیقه بازی کردن برای این تیم بزرگ باعث افتخار است. چه برای من که جوان‌ترین هستم و چه کسی که سنش بالاتر از همه است؛ افتخار است.

,

او در پاسخ به اینکه آیا بازی آخرش برای پرسپولیس بود گفت: نه؛ چنین چیزی نیست و شایعه است.

,

شریفی در خصوص برنامه اش برای فصل آینده گفت: فعلا می‌خواهیم استراحت کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه