مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:
۲۳ روستا در جنوب سیستان وبلوچستان دچار سیل و آبگرفتگی شد/ امدادرسانی به ۲۳۱نفر آسیب دیده
علیرضا میربهاء الدین از امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل و آبگرفتگی در شهرستان های خاش، ایرانشهر، نیکشهر و مهرستان خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا میربهاء الدین در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در پی بارندگی های اخیر در شهرستان ایرانشهر، خاش، مهرستان و نیکشهر در دو روز گذشته ۲۳ روستا دچار آسیب شد که ۱۸ تیم عملیاتی به همراه ۷۶ نجاتگر و پرسنل و ۱۷ خودروی امدادی و عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
وی تعداد افراد آسیب دیده را ۲۳۱ نفر اعلام کرد که ۱۱۸ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد : ۲۴ تخته چادرامدادی ، ۱۰۷ تخته پتو ، ۴۰ تخته موکت ، ۷۸ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۱۶۹ کیلوگرم نایلون، ۷۰ کیلوگرم برنج ، کنسروجات ، والر ، فانوس و ست ظروف از جمله اقلام توزیع شده بین آسیب دیدگان سیل و آبگرفتگی جنوب استان بوده است.
وی تاکید کرد: تاکنون ۱۷ خودرو گرفتار توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر رهاسازی شده است.
میربهاء الدین گفت: تیم های جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان می باشد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه