پس از برگزاری جلسه با ساپینتو

غلامپور و طاهری در کادر استقلال ماندنی شدند

غلامپور و طاهری در کادر استقلال ماندنی شدند
سرپرست و مربی دروازه‌بانهای استقلال در کادر فنی این تیم در سال آینده حضور خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن طاهری و بهزاد غلامپور پس از برگزاری جلساتی با مدیران باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، فصل آینده هم در این باشگاه حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بهزاد غلامپور که سال‌ها به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در استقلال حضور داشته، فصل آینده هم با همین عنوان به کار خود ادامه می‌دهد و بیژن طاهری از پیشکسوتان خوشنام باشگاه استقلال، همانند فصل گذشته به عنوان سرپرست تیم در کنار آبی‌های پایتخت حضور خواهد داشت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه