معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد؛
ضرورت مدیریت میدانی فرمانداران در سواحل مازندران/ ورود ممنوع خودروها به سواحل
روحالله سلگی ضمن تاکید بر حضور میدانی و کنترل مستمر فرمانداران بر سواحل با بیان اینکه حفظ جان مسافران در الویت نخست قرار دارد؛ گفت: تمامی ورودیهای خودرو به سواحل مسدود شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ روحالله سلگی عصر امروز در جلسه وبیناری با فرمانداران استان، اظهار کرد: استاندار مازندران تاکید ویژهای بر حضور، کنترل میدانی و مستمر فرمانداران بر مدیریت فرهنگی و اجتماعی سواحل دارند.
وی افزود: با توجه به حضور میلیونها گردشگر طی روزهای آینده در استان، حفط جان و سلامت مسافران در دریا اولویت اول استان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: استفاده از حلقههای میانی سمنها و فعالان فرهنگی در شادی و نشاط و برنامههای فرهنگی در دستور کار فرمانداران باشد.
سلگی تاکید کرد: کلیه ورودیهای خودرو به سواحل مسدود شود و در صورت تخطی، خودرو فرد خاطی به پارکینگ منتقل شود.
وی با تاکید بر اینکه ناحیان غریق از هلال احمر و بسیج به سواحل اعزام شوند، گفت: معاونان فرماندار تا پایان هفته در سواحل مستقر شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه بازارچه های فروش صنایع دستی در سواحل راه اندازی شوند، تصریح کرد: تیمهای نظارتی معاونت سیاسی امنیتی، گزارش دقیقی از عملکرد فرمانداران تا پایان تعطیلات تهیه خواهند کرد.
سلگی گفت: کلیه رستورانها و مراکز اقامتی - خدماتی سه ورودی استان یعنی چالوس، فیروزکوه و هراز (آمل ) توسط تیمهای نظارتی و با حضور فرمانداران کنترل شود.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه