در حادثه بامداد امروز؛
واژگونی اتوبوس در ابرکوه ۲۰ نفر را روانه بیمارستان کرد
طباطبایی مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: صبح امروز به دنبال واژگونی اتوبوس بیرجند- شیراز در مسیر کمربندی شهرستان ابرکوه استان یزد، ۲۰ نفر مصدوم شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طباطبایی در گفتگو با یزدرسا در ساعت۴:۵۱ صبح روز ۴ مرداد در مسیر کمربندی شهرستان ابرکوه استان یزد، اتوبوس بیرجند ـ شیراز واژگون که به دنبال این حادثه ۲۰نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,مصدومان با ۴آمبولانس اورژانس و ۲ آمبولانس هلال احمر به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل شده اند.
,تاکنون۶ نفر از مصدومان این حادثه با صدمات جدی بوده که به همراه۱۲ نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان بستری و ۲ نفر دیگر از مصدومان در محل درمان شدند.
,گفتنی است هنوز علت وقوع حادثه مشخص نشده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه