در نشست سجادی و آجورلو؛
ارائه گزارش عملکرد ۱۱ ماهه مدیران باشگاه استقلال به وزیر ورزش و جوانان
در جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیرعامل باشگاه استقلال، گزارش وضعیت این باشگاه در ۱۱ ماه گذشته ارائه شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ جلسه سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (سهشنبه) برگزار شد. در این جلسه که از ساعت ۱۱ ظهر آغاز شد، سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش، احمدی معاون مالی اداری، فرشید سمیعی معاون حقوقی و علی دولتشاهی مشاور باشگاه استقلال نیز حضور داشتند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه، گزارشی از وضعیت مدیریت باشگاه استقلال در ۱۱ ماه اخیر، در دوره جدید مدیریت، به ویژه پس از ورود این باشگاه به فرابورس ارائه شد. وزیر ورزش نیز با اشاره به واگذاری استقلال و پرسپولیس به مردم در دولت سیزدهم، بر حمایت از این دو باشگاه مردمی در ادامه راه فرایند مردمیسازی تأکید کرد.
]
ارسال دیدگاه