اخبار داغ

نبرد جذاب و طولانی تیم مردان با میزبان

پدل قهرمانی جهان| یک برد و یک شکست برای پدلیست‌های ایران

پدل قهرمانی جهان| یک برد و یک شکست برای پدلیست‌های ایران
یک برد شیرین و یک شکست برای پدلیست های ایران در روز نخست مسابقات جهانی پدل بدست آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، روز اول مسابقات پدل قهرمانی جهان با رقابت هایی دیدنی در مصر برگزار شد.

در روز نخست، تیم ملی پدل بانوان که اولین تجربه برون مرزی خود را آن هم در مسابقات جهانی پشت سر می گذارد، در دیدار نخست مقابل کشور میزبان بازی را واگذار کردند و در دیدار دوم به استرالیا با فاصله نزدیک باختند.

اما تیم پدل مردان که دومین تجربه بین المللی خود را پشت سر گذاشته اند، در بازی نخست با نمایشی عالی و در گرمای شدید، سنگال را شکست دادند.

پسران ایران در بازی د‌وم و بسیار نزدیک و طولانی ۲ بر یک مغلوب مصر میزبان شدند که از حمایت چشمگیر هواداران خود بهره می برد. به زعم کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها بازی ایران و مصر که بیش از ۳.۵ ساعت طول کشید، انبوه تماشاگران مصری را تا پاسی از شب با حساسیت خیلی زیاد در ورزشگاه میخکوب کرد، یک بازی مهیج و دیدنی اعلام شد.

دیجی کالا پشتیبانی کاروان ایران را در مبحث بلیط های پروازی و البسه را بر عهده داشت.

این در حالی است که میزبان ویزای ۳ عضو جامانده موثر کاروان را صادر نکرد و سرمربی تیم مردان و کاپیتان و یک عضو ملی بانوان از این اعزام جا ماندند و به تیم لطمه وارد شد.

همچنین مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش اعلام کرد: با هدف انگیزه بخشی به ملی پوشان اعلام کردیم در صورت پیروزی در نیمه نهایی به آنان پاداش هایی اعطا می شود.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه