اخبار داغ

سناریوی جدیدی علیه ما شکل گرفته؛

گرشاسبی: نکونام گفته با فولاد ادامه می‌دهم/ باشگاه فولاد با جدایی سرمربی‌اش موافق نیست

گرشاسبی: نکونام گفته با فولاد ادامه می‌دهم/ باشگاه فولاد با جدایی سرمربی‌اش موافق نیست
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام تمایلی به جدایی از فولاد نداشت و آخرین صحبتش این بود که با فولاد ادامه بدهد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیرامون حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال اظهار داشت: قصه و سناریوی جدید شکل گرفته، تیم ما روند خوبی را به خود گرفته و فردا هم بازی حساسی با ملوان در انزلی داریم و این داستان‌ها به این شکل پیش می‌آید. اصول حرفه‌ای رعایت نمی‌شود، باید حرفه‌ای عمل شود و اگر برنامه‌ای و صحبتی است نباید رسانه‌ای شود که بعد بگویند می‌شود یا نمی‌شود.

,

وی در ادامه بیان داشت:  در آخرین صحبتی که با نکونام داشتم، گفت محکم با فولاد ادامه می‌دهم و هستم. حالا چه اتفاقی در آینده بیفتد را اطلاع ندارم. نکونام تمایلی به جدایی از فولاد نداشت و آخرین صحبتش این بود که با فولاد ادامه بدهد. باشگاه فولاد با جدایی نکونام موافق نیست اما فوتبال است و نمی‌توان برای فردا برنامه‌ریزی کرد که قرار است چه اتفاقی بیفتد اما فولاد شرایطی را ندارد که نکونام از تیم جدا شود.

,

نکونام گفته در فولاد می‌مانم

, نکونام گفته در فولاد می‌مانم,

گرشاسبی درباره کوتاه آمدن باشگاه از مواضع خود عنوان داشت: اشاره کردم باشگاه فولاد مخالف این جدایی است و تیم ما در لحظات حساس و مهمی قرار گرفته. ما هزینه و برنامه‌ریزی کرده‌ایم و نگاه‌مان به بازی‌هایمان در لیگ قهرمانان آسیاست. خود نکونام هم اعلام کرده که می‌ماند و این آخرین اطلاعاتی است که شفاف اعلام می‌کنم.

,

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان گفت: نکونام در فوتبال ما کار می‌کند و کسی اگر بخواهد جدا شود، شرایطش فرق می‌کند اما تا این لحظه همه ما هماهنگ و هم‌صدا هستیم و وی اعلام کرده که در فولاد می‌ماند، این که چه اتفاقی بیفتد را باید منتظر آینده باشیم. تأکید می‌کنم نظر باشگاه فولاد این است که با نکونام ادامه بدهد.

,

بیشتر بخوانید؛

, , تاج: شاید نکونام سرمربی تیم ملی در جام ملت‌ها باشد/ رابطه‌مان با کی‌روش ارباب و نوکری نیست!, تاج: شاید نکونام سرمربی تیم ملی در جام ملت‌ها باشد/ رابطه‌مان با کی‌روش ارباب و نوکری نیست!,
 
, , , نبی: با گرشاسبی مذاکره کرده‌ایم؛ نکونام به تیم ملی می‌آید/ مشکلی فدراسیون فوتبال را تهدید نمی‌کند, نبی: با گرشاسبی مذاکره کرده‌ایم؛ نکونام به تیم ملی می‌آید/ مشکلی فدراسیون فوتبال را تهدید نمی‌کند,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه