اخبار داغ

در پی دستمزد ناکافی؛

انصراف دستیار پیشین مورینیو از حضور در تیم ملی ایران/ ۵ دستیار کی‌روش چه کسانی هستند؟!

انصراف دستیار پیشین مورینیو از حضور در تیم ملی ایران/ ۵ دستیار کی‌روش چه کسانی هستند؟!
پروژه حضور دستیار سابق ژوزه مورینیو در تیم ملی فوتبال کشورمان پایان یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با اعلام رسمی سرمربی‌گری کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون دستیاران وی صورت گرفت.

,

 

,

جدای از این که جواد نکونام، سرمربی فعلی تیم فوتبال فولاد به عنوان گزینه مدنظر CQ برای مربی‌گری معرفی شده و وضعیتش هنوز مشخص نیست، از روی فاریا که سابقه دستیاری ژوزه مورینیو در رئال مادرید را داشته هم صحبت‌هایی به میان آمد.

,

 

,

در ابتدا گفته می‌شد که این کمک‌مربی کهنه‌کار پرتغالی که سابقه ۱۷ فصل حضور در کادرفنی مورینیو در تیم‌هایی مثل منچستریونایتد، اینترمیلان و پورتو را هم داشته، به‌زودی پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران را برای عضویت در کادرفنی تیم ملی خواهد پذیرفت.

,

 

,

با این حال آخرین داده‌ها از این حکایت دارند که فاریا به دلیل نامناسب بودن پیشنهاد مالی فدراسیون ایران، قید حضور در تیم ملی و جام جهانی ۲۰۲۲ را زده. فدراسیون برای ۵ دستیار کی‌روش مبلغ ۳۰ هزار یورو در نظر گرفته است.

,

 

,

حالا از راجر دسا، ریکاردو سیلوا، میشائیل موریه‌را، الکساندر لوپز و ژائو پیکساریو به عنوان کادرفنی جدید تیم ملی یاد می‌شود. این در شرایطی است که هنوز تکلیف دستیار ایرانی کی‌روش در تیم ملی مشخص نیست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه