اخبار داغ

یک مسئولیت بزرگ بر دوش من است که ساده بدست نیامده

کی روش: انگلیس از بهترین‌های جهان و اروپاست اما ما هم از بهترین‌های آسیا هستیم/ انتخاب دیگری به جز نکونام ندارم

کی روش: انگلیس از بهترین‌های جهان و اروپاست اما ما هم از بهترین‌های آسیا هستیم/ انتخاب دیگری به جز نکونام ندارم
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اگر انگلیس از بهترین تیم‌های جهان و اروپا است ما هم از بهترین‌های آسیا هستیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تمرین تیم ملی فوتبال صبح امروز با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

, خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی همانطور که قول داده بود، در ابتدای تمرین در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش های آنها پاسخ داد.

,

کی روش در ابتدا درباره تغییر زمان تمرین که قرار بود عصر برگزار شود و به صبح تغییر پیدا کرد، اظهار داشت: سلام و صبح به‌خیر به همه؛ متشکرم از این که به این‌جا آمده‌اید. می‌خواهم عذرخواهی کنم که به دلایل لجستیکی و گرمای هوا، زمان تمرین را به صبح تغییر دادیم؛ قطعاً مشکلاتی هم به‌وجود آورده ولی متشکرم.

,

وی ادامه داد: در روز دوم مینی‌کمپ اردویی‌مان هستیم و امیدوارم اسامی‌ای لیست نهایی را پس از پشت‌سر گذاشتن تمرین امروز اعلام کنم. عملکرد تمامی بازیکنان، چه بازیکنان اردو و چه بازیکنان خارج از کشور را بررسی می‌کنیم و فردا بعدازظهر لیست نهایی اردوی اتریش را اعلام می‌کنیم. این قدم اولیه ما برای برنامه پیش‌رو که جام جهانی است، خواهد بود. تلاش می‌کنیم هر آن چه از دست‌مان برمی‌آید را درتمام دپارتمان‌ها انجام بدهیم اما امروز نمی‌توانم صحبت‌هایم را بدون ۲ مسئله به پایان برسانم.

,

کی روش افزود: مراتب تشکر و تقدیرم از سمت خودم و کادرفنی به‌خاطر این فرصت مجدد حضور در تیم ملی اعلام می‌کنم تا با هم به رویای هواداران تیم ملی برسیم. این یک پاداش از گذشته برایم نیست و ساده به‌دست نیامده؛ یک مسئولیت بزرگ بر دوش من است و با نگاهی سراسر خضوع می‌گویم باید کاملا به مسئولیت‌ها و اهداف‌مان متعهد باشیم. مخصوصاً با یک دیدگاه خیلی مهم که وظیفه ما در خدمت هواداران ایران بودن است.

,

مراتب احترام و تشکرم را به بازیکنانی که به ما کمک کرده‌اند تا به جام جهانی قطر برسیم، اعلام می‌کنم. از سرمربی قبلی، دراگان اسکوچیچ و کادرش هم به خاطر صعود به جام جهانی متشکرم اما مسئولیت دارم تیم را ارتقا بدهم.

,

سرمربی تیم ملی با اشاره به برنامه اش برای تیم ملی گفت: یک برنامه خاص برای جام جهانی درنظر گرفته‌ایم و در حال تدوینش هستیم که با تایید فدراسیون، در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم.

,

کی روش در پاسخ به پرسشی درباره تیتر تحقیرآمیز یک رسانه انگلیسی پس از قرعه کشی جام جهانی درباره ایران بیان کرد: به عنوان یک مربی حرفه‌ای از مراتب پیشرفت همه تیم‌ها مطلع هستم و همه در حال رشد هستند. لیگ برتر انگلیس در کیفیت بالا و پیشرفت مداوم خلاصه شده که ما تلاش می‌کنیم مقابل رقبای‌مان قرار بگیریم. کاری که رسانه‌های انگلیسی با یک تیتر کرده‌اند، همان احساسی است که من دارم. خداراشکر مقابل انگلیس بازی می‌کنیم، آن‌ها از بهترین تیم‌های جهان و اروپا هستند و ما هم از بهترین‌های آسیا که به همین دلیل این‌جا هستیم.

,

سرمربی تیم ملی درباره دستیار ایرانی خود گفت: هنوز روی خیلی چیزها کار می‌کنیم و فقط بحث دستیار یا مربی تیم ملی نیست. مثل تجهیزات، برنامه‌‌ها و بازیکنان. انتخاب اول یا دوم و سوم ندارم، انتخاب‌هایی دارم. جواد نکونام انتخاب من بوده و انتخاب دیگری ندارم. شفاف می‌گویم نکونام سرمربی باشگاه هست و مسئولیت‌هایی هم دارد. باید اتفاقی رخ بدهد به نفع همه باشد. داریم رویش کار می‌کنیم و هیچ چیزی قطعی نشده اما مطمئنم راه حل خوبی برای هر ۲ طرف پیدا می‌کنیم.

,

کی روش درباره بازی های دوستانه پیش روی تیم ملی گفت: بازی با سنگال و اروگوئه قطعی شده و طبق برنامه‌ریزی در اتریش با مصاف‌شان می‌رویم. این ۲ تیم را خوب می‌شناسم و با سنگال ۲ بار و با اروگوئه هم بازی کرده‌ام. این‌ها قطعی شده و صحبتی رویش نیست. درباره دعوت تیم ملی روسیه در حال مرور برنامه‌های خودمان هستیم و تا زمان بررسی کامل، صحبتی قطعی راجع به برگزاری یا عدم برگزاری بازی ندارم. نمی شود یک بازی را قطعی کرد و سپس برنامه بریزیم؛ باید برنامه کامل و دقیقی داشته باشیم و سپس بازی کنیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه