مترو و اتوبوس برای دانشجویان و دانش آموزان در هفته اول مهر رایگان شد

مترو و اتوبوس برای دانشجویان و دانش آموزان در هفته اول مهر رایگان شد
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خبرداد: استفاده از اتوبوس و مترو در هفته اول مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان در شهر تهران رایگان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمطهر محمدخانی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: استفاده از اتوبوس و مترو در هفته اول مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان در شهر تهران رایگان شد.

وی افزود: دانش‌آموزان با لباس فرم و دانشجویان با کارت دانشجویی از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: همه باید به مدیریت و کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی کمک کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه