اخبار داغ

عالم اهل سنت گلستان:

شیعه و اهل سنت در یک خانه است/ با جریان آشوب برخورد قاطع شود

شیعه و اهل سنت در یک خانه است/ با جریان آشوب برخورد قاطع شود
یکی از علمای اهل سنت گلستان گفت: برای عبور از این مشکلات باید وحدت داشته باشیم و مردم را به آن توصیه کنیم، اهل سنت و اهل تشییع در یک خانه هستند و باید از خاک وطن حفاظت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آخوند قربان دلیجه امروز در واکنش به حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: پشت این ماجرا کشورهای استکباری آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارد که در برابر آنها  باید نظامیان ما محکم بایستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

این عالم اهل سنت گفت: همچنین باید برای مردم توصیف کنیم این شعارهایی که آشوبگران سر می‌دهند خلاف شرع و قانون است‌ و صف خود را مردم از این ماجرا خارج کنند.

,

آخوند دلیجه گفت: برای امنیت کشور هزاران شهید دادیم و باید جلوی این اتفاقات و آشوب‌ها بایستیم.

,

وی افزود: دشمنان ان‌شاءالله هیچ غلطی نمی توانند بکنند و باید تلاش کنیم آحاد جامعه وحدت خود را حفظ کنند.

,

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه در برابر جریان آشوب باید برخورد قاطع شود، تاکید کرد: توصیه ما این است که نیروهای مسلح در برابر آشوبگران محکم ایستادگی کنند ریشه این آشوب‌ها خارج از کشور است و برخی از عوامل در درون نیز با آنها همراهی می‌کنند.

,

آخوند دلیجه تاکید کرد: خدا را شاکر هستیم با وجود علمای بزرگ و درایت نماینده ولی فقیه در استان، ما کمترین حاشیه را داریم‌ و زیر سایه وحدت زندگی آرامی و امنی وجود دارد.

,

وی افزود: برای عبور از این مشکلات بایدوحدت داشته باشیم و مردم را به آن توصیه کنیم، اهل سنت و اهل تشییع در یک خانه هستند و باید از آن حفاظت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه