اخبار داغ

پژوهشگر حوزه زنان:

طبل رسوایی کشورهای مدعی حقوق زنان گوش دنیا را کر کرد

طبل رسوایی کشورهای مدعی حقوق زنان گوش دنیا را کر کرد
سلما آقایی گفت: کشورهای مدعی حقوق زنان با سناریوهای نخ‌نمای رجوی و علینژاد می خواهند صدای زنان ایران را به دنیا برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلما آقایی، پژوهشگر حوزه بانوان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حقوق زنان از جمله موارد مورد توجه در سازمان ملل است اما در عمل دستاویزی برای فشار سیاسی علیه برخی کشورها مانند ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: امروز شدیدترین ظلم ها علیه زنان در عربستان سعودی، فرانسه و آمریکا علیه زنان می شود و از آن ها به عنوان برده و کالا استفاده می شود.
,
 
,
آقایی افزود: روز گذشته در خبری متوجه شدیم یک دکتر زن در عربستان به دلیل زدن یک توئیت به ۱۵ سال زندان در عربستان محکوم شده است.
,
 
,
این پژوهشگر تصریح کرد: طبل رسوایی کشورهای مدعی حقوق بشر گوش دنیا را کر کرده است، اما همین کشورها امروز با سناریوهای مهسا امینی، رجوی و علینژاد می خواهند صدای زنان ایران را به دنیا برسانند.
,
 
,
وی گفت: امروز زن به عنوان قلب خانه در ایران دارای ارزش و مقام است و اسلام با حجاب برای زن مقامی قائل شده که دستاویز قرار نگرفته و حیا و عفت آن زبانزد دنیا شود و همین موضوع مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.
,
 
,
آقایی ادامه داد: بانوان ما وظیفه و رسالت مهم تربیت نسل آینده و مدیریت کانون گرم خانواده را بر عهده دارند و ضمن حفظ این نقش مهم در عرصه اجتماع نیز بسیار درخشان حاضر شده اند.
,
 
,
این پژوهشگر افزود: امروز زن باید به ارزش و مقام خود در کشور پی برده و با سلاح حجاب تمامی حربه های مدعیان حقوق بشر را حفظ کند.
,
 
,
وی بیان کرد: مردم ما عاشق کشورشان هستند و فریب دروغ های مجازی را نمی خورند اما باید هشیار باشند زیرا دشمن شبانه روز برای نفوذ تلاش می کند.
,
 
,
آقایی در خاتمه خاطرنشان کرد: در دولت غربگرای دوازدهم راه نفوذ با گسترش پلتفرم های خارجی باز شد و اکنون که دولت انقلابی بر روی صحنه آمده و در صدد جلوگیری از نفوذ است، دشمن هر کاری می کند که حواس ها را از پیشرفت باز دارد بنابراین باید متوجه هدف دشمن بود و پرقدرت برای ایران قوی تلاش کرد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه