اخبار داغ

مادر شهید حسین اجاقی:

ملت ایران، ملت شهادت است/ با جان و دل از آرمان های انقلاب دفاع می کنیم

ملت ایران، ملت شهادت است/ با جان و دل از آرمان های انقلاب دفاع می کنیم
مادر شهید حسین اجاقی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور مدیون خون حسین ها است،به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ملت ایران، ملت شهادت است و تحرکات دشمنان نیز نمی تواند خللی در عظم و اراده ملت در راه تحقق آرمان های اسلام وارد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عالیه صبور مادر شهید والامقام حسین اجاقی در گفتگو با سبلان ما ،ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و ترور جمعی از مردم مومن و ولایتمدار شیراز در حرم مطهر امامزاده احمد بن موسی در شاه چراغ گفت: با وقایع تلخ و دردناک اخیر نسل امروز باید متوجه شود که امنیت و آرامش جامعه مدیون خون حسین ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اغتشاشات تاکنون سجاده نماز من جمع نشده و پی در پی به حال جوانان گرفتار در بند شیاطین دعا می کنم و از خداوند متعال می خواهم که به آنها بصیرت روز افزون عطا کند تا آنها با درک واقعیت های جامعه به راه راست هدایت شوند.

,

مادر شهید حسین اجاقی شهادت جوان هم نام فرزند خود در حوادث اخیر در تبریز را یاداور شد و گفت: حسین های ایران در مکتب اهل بیت پرورش یافتند و بر اساس تعالیم اسلامی و کسب رضای الهی  به میدان مبارزه با دشمنان گام نهادند و امروز همه وظیفه دارند برای پاسداری از خون شهدا با تمام توان از دستاوردهای شهدا که همان استقلال و آزادی واقعی است دفاع کنند.

,

صبور به وصیت شهدا اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب توصیه همه شهدا به مردم است و جوانان ما باید امروز با مطالعه حواث انقلاب اسلامی در رعایت و حفظ ارزش های اسلامی با جان و دل تلاش کنند.

,

این مادر شهید در بخش پایانی سخنان خود ضمن محکوم کردن ترور و جنایت در همه نقاط جهان گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران ملت شهادت است و کشته شدن در راه خدا را بالاترین افتخار می داند بنابراین انها نمی توانند با اینگونه اقدامات خود خللی در عظم و اراده ملت ایران برای تحقق ارمان های اسلام ایجاد کنند.

,

وی ایثار و مجاهدت های پدران و مادران شهدا از دوران انقلاب اسلامی تاکنون را یاداور شد و گفت: اگر پدر شهید حسین اجاقی اکنون زنده بود، کفن پوشان در معرکه اغتشاشگران حاضر می شد و با روشنگری های خود به ارشاد جوانان در بند شیاطین می پرداخت.

,

این مادر شهید در پایان سخنان خود به لزوم تقویت اتحاد و همبستگی ملت ایران در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه مسئولین در برابر ملت ایران سنگین تر از گذشته است و آنها باید با اتخاذ تدابیر مناسب ضمن ارشاد جوانان اغفال شده و گرفتار در بند دشمنان باید با بصیرت افزایی های خود مانع تکرار حوادث تلخ  فعلی در آینده پیش رو باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه